t>

Breaking News

Gambar Bayi Masih Hidup Di buang Di Tepi Longkang.

Mana ahti perut kamu wahai manusia? Adakah yang buang bayi ini seorang ibu? Jika benar yang buang bayi ini adalah seorang ibu yang melahirkan anak ini mana ahti perut kamu? Tak rasa simpati ke pada anak sendiri?

Sial punya manusia.

Maaflah. Jika kata2 aku kasar sangat. Aku minta maaf. Tapi aku memang geram dengan manusia2 yang takde belas kasihan macam neh.

Lihat gambar ;


Sedikit petikan berita ;

Seorang bayi lelaki cukup sifat yang baru dilahirkan ditemui dalam keadaan tidak berpakaian berhampiran rumah kedai baru di Lapangan Perdana 19, Taman Lapangan Setia , di sini pagi tadi.

Bayi tersebut telah pun diselamatkan oleh orang awam. Keadaan dia dilaporkan stabil dan selamat. Cuma aku nak tegur sikit pada kaki2 maksiat. Hidup jangan kurang ajar sangat. Kita neh kena fikir juga pasal nyawa orang lain. Jangan dok pentingkan diri sendiri. Agak2 taknak anak, sila bagi pada orang yang nak anak. Ramai orang nak anak tapi tak dapat2 anak. Yang ko senang2 dapat anak tapi buang anak macam buang sampah. Dengan tak berbaju apa semua. Sial betul. Baby hatch ada. Hospital ada. Masjid ada. Balai polis pun ada. Pilih la mana2 yang patut. Bukan main buang aje tepi jalan. Nasib baik selamat. Kalau tidak lagi teruk la ko kena maki weh pembuang bayi!!!