t>

Breaking News

Kanak2 2 Tahun Yang Ditemui Mati Dipercayai Dirogol Dan Diliwat Kata Saudara Mangsa.

Ya Allah.

Apa punya bangsat la manusia yang buat kerja terkutuk ini. Budak dua tahun. 2 tahun pun ko rogol dan liwat dia? Babiiii!!!!!




Jangan bagi orang ramai dekati penjenayah tersebut. Memang nahas dikerjakan. Takde otak punya orang.

Culik. Rogol. Liwat. Seksa. Bunuh.

Pembunuh berdarah sejuk. Ahti batu. Memang bangsat. Untuk rekod di wassap kini telah tersebarnya salah satu wajah suspect yang ditahan polis. Info yang aku dapat. 4 ditahan untuk siasatan lanjut. Salah seorang teman lelaki kepada ibu mangsa kejadian. Bapa arwah tue ada di penjara. Teman lelaki plak dikaitkan dengan dadah. Namun itu semua masih dalam siasatan. Perlu tunggu pengesahan rasmi dari PDRM. Tunggu mereka buat press statement. Kalau dah terbukti dia penjenayah tersebut boleh la aku upload gambar dia. Sekarang masih samar2. Sekarang dalam kategori suspect yang di syaki. Belum terbukti.

Apapun kenyataan pasal dirogol dan diliwat ini dipetik menerusi tv3..

Rujuk ;


Apa nak jadi dengan tahap keselamatan di negara kita. Semua pun corrupted. Andai diri sendiri cuai, dibantu pula dengan persekitaran yang cuai, ditambah lagi dengan sistem keadilan yang juga cuai. Semua bergabung. Last2 makan diri.  Tatau nak kata apa dah. Takziah untuk keluarga mangsa.