t>

Breaking News

Feri Karam - PM Korea Selatan Akhirnya Letak Jawatan !!!!!!!!!!

Ini hanya berlaku di luar negara. Ini tidak akan berlaku di Malaysia sampai ko dan aku mampos sebab pemimpin2 di Malaysia bukan sahaja tak pandai erti bertanggungjawab bahkan pengikut2 fanatik nak mampos mereka pasti akan membela mereka habis-habisan macam hari2 dapat makan free dari pemimpin2 negara.

WAKAKAKA..

Baca ;



Berbeza di Malaysia pula.

Usah kata terlibat dalam penyelewengan, skandal rasuah, bangunan runtuh, kehilangan duit rakyat berbillion2, kerugian projek demi projek, salah urus tadbir, kehilangan MH370 bahkan termasukla pembaziran berskala besar sekalipun pemimpin2 negara memang takan letak jawatan sampai mampos.

Ada 2 sebab utama.

Pertama, tak pandai bertanggungjawab dan memang taknak bertanggungjawab. Bagi mereka tugas pikul2 tanggungjawab itu bukan urusan mereka.

Kedua, sebab pengikut2 mereka yang taksub bodoh nak mampos akan sentiasa me-reka2 alasan untuk menghalalkan perbuatan mengekalkan kedudukan pemimpin2 mereka atas alasan pemimpin2 mereka dah menjalankan tugas sebaiknya.

WHAT THE HELL.

Sayangkan jawatan sampai sanggup membelakangkan elemen tanggungjawab.

Sayangkan pemimpin sampai sanggup bodohkan diri demi pemimpin.

Memang dasar MALAYSIA dan MALAYSIAN.

WAKAKAKAKAKAKAKAKA.. 

Aku puji sangat sangat sangat tindakan KOREA SELATAN yang mana kita tahu mereka ;

1. Non muslims

2. Bukan majoriti penganut Islam

3. Pentadbiran dan perundangan bukan la islamik

Tetapi bila masuk konteks tanggungjawab dan keadilan dorang ke depan berbanding negara ISLAM la sangat neh.

Itu sebab aku cakap. Kebanyakkan negara yang majoritinya PENGANUT ISLAM bermasalah. Dan setakat neh apa yang aku fikirkan adalah terbukti betul. Untuk umat Islam Malaysia, sila rasa terpukul. Suka tak betul fakta kena terima. Hakikat pun kena terima. Sedar la betapa pemikiran penduduk di negara Islam Malaysia (sebahagian) memang bodoh nak mampos berbanding Korea Selatan.

HAHAHAHAHAHAHA..