t>

Breaking News

Mahasiswa UM Bangkit Melawan Obama Dan USA Depan Media Antarabangsa !!!!


Agak2nya apa tindakan yang bakal menanti dorang ek. 

1. Kena denda?

2. Kena buang?

3. Tindakan disiplin?

4. Dikenakan akta AUKU?

Ataupun kena puji? Rasanya jangan harap la sampai mampos depa kena puji. Mesti kena kutuk lagi la ada. Mesti ada suara2 halus yang bercakap, ini la puak2 yang malukan UM. Obama datang patut tunjukkan rasa hormat, muliakan tetamu dan ablablablabla.. bukannya dok angkat banner serang2 USA. Tak fikir ke Malaysia neh kecik je. Satgi kena serang sapa rugi.

WAKAKAKA..

Bodoh la kalau fikir macam tue. Untuk serang negara orang pun USA perlu fikir panjang. Bab duit lagi, persetujuan dari rakyat mereka lagi, menjaga kepentingan perniagaan mereka di negara ini lagi, pelaburan lagi.. apa ingat senang2 ke nak serang negara orang? Negara2 yang USA biasa serang ialah negara2 yang mana urusan bisnes mereka dengan USA pada skala kecil ataupun serdahana. Tapi yang selalunya jadi mangsa negara2 yang taknak berurusan dengan USA. Dorang rasa tercabar. Negara2 yang ada banyak minyak. Dorang nak kuasai pasaran minyak. Itupun tatau ka? Untuk negara2 yang pemimpin2 dia BODOH nak MAMPOS macam di Malaysia, USA serang guna pelaburan, usahasama, hiburan dan candukan rakyatnya dengan laungan kebebasan palsu.

Itu dia peperangan yang kita hadap sekarang. Ramai tak perasan. Sibuk dok fikir asal perang mesti guna senjata. Punyalah canggih USA tue depa perang guna saikologi je sekarang. 

Haha..

Dan, satu petikan luahan menarik dari salah seorang bekas pelajar UM ;

 

Sokong sangat. Baik hilang kebendaan dari hilang maruah diri macam pemimpin2 Malaysia. Syabas anak muda. Korang memang awesome. Tabik springggggg berkali2..