t>

Breaking News

Ayahanda Rani Kulup Rasa Pelik Kenapa Sering Jadi Mangsa Kutukan Di Laman Sosial.

Kata Rani Kulup ;



Dipetik menerusi posting Parpukari yang menerima permohonan maaf Ayahanda yang buat laporan polis. Kononnya Parpukari sebarkan berita kematian palsu Ayahanda Rani Kulup. Padahal posting berkenaan sebenarnya merupakan satu pertanyaan. Ayahanda Rani Kulup sebelum ini membuat 3 laporan polis serentak.

- Laporan polis ke atas Parpu Kari

- Laporan polis ke atas Alvin Tan

- Laporan polis ke individu yang menghina Najib Razak

Berikut laporan polis tersebut ;



".tetapi apa pasal pulak mereka selalu hina dan kutuk saya...pelik saya...saya buat kerja sukarela...bukan saya buat repot itu dibayar oleh sesiapa...kalau buat repot dapat duit...haa ....seronok lah...ini duit poket sendiri yang keluar buang banyak masa lagi...tetatapi diatas rasa tanggung jawab terhadap ....ugama...bangsa...dan negara...saya sanggup buat kerja semacam itu...masalah nya setiap kali saya keluar peper atau tv...mereka mencemuh dan keritik saya...saya berserah kepada Allah Swt....hanya Allah yang mengetahui...sekian...terima kasih..."

Rasa pelik ek. Kenapa? Nak tahu?

Aku bukan nak halalkan tindakan mana-mana pihak yang mengutuk Rani Kulup. Tapi aku tahu sangat kenapa dia seringkali jadi bahan troll oleh pengguna media sosial. Selain suka report polis, facebook dia juga suka post sesuatu yang pada dia mungkin perkara biasa tapi kalau kita baca kita tengok benda tue sebenarnya lawak.

Contoh ;









Tersalah buat laporan polis pun boleh. Kalau tengok facebook Rani Kulup, dia sendiri yang bagi bahan untuk orang troll dia. Dengan gambar mengarut2 plak tue. Update status pun selalu salah eja. Dah la sokong UMNO. Bertambah2 la orang akan troll orang macam dia. Itupun ada ahti nak rasa pelik. 

WAKAKAKAKA.