t>

Breaking News

3 Maut Angkara 6 Pemandu MYVI - Wajah2 YG Maut & Warga Maya Bersatu Jejak 5 Pemandu MYVI YG Cuai.

Ketika ini ramai yang mengecam 6 pemandu MYVI yang acah-acah bajet pelumba F1 kerana menyebabkan 3 beranak menjadi mangsa korban jalanraya disebabkan kecuaian pemandu2 MYVI berkenaan yang menggunakan jalanraya untuk berlumba sesama mereka.

Baca laporan Awani ;

Satu kemalangan yang menyebabkan tiga maut berlaku di Lebuhraya DUKE menghala ke arah Damansara kira-kira pukul 12.30 tengah malam tadi.

Kejadian berlaku apabila enam buah Perodua Myvi berlumba di atas jalan raya tersebut dan kemudiannya salah sebuah daripadanya melanggar sebuah Pajero.

Pelanggaran tersebut menyebabkan kenderaan pacuan empat roda itu terbalik manakala penumpangnya tercampak keluar. Difahamkan penumpang yang meninggal dunia merupakan pasangan suami isteri serta bayi yang berusia 6 bulan.

Ini pula wajah2 yang menjadi mangsa korban jalanraya ;


Bapa seseorang, anak seseorang, abang seseorang, adik seseorang atau saudara seseorang telah meninggal dunia kerana kecuaian pemandu2 berkenaan.

Ibu seseorang, anak seseorang dan ahli keluarga seseorang juga terkorban.

Bersama anak bongsu 6 bulan.

2 anak. Pertama dan kedua. Hilang ayah. Hilang ibu dan hilang anak sekaligus.

Pemandu2 MYVI yang cuai pula mungkin selepas beberapa tahun akan keluar dan menjalani hidup macam biasa. Andai dihukum la. Tapi tidak bagi dua beradik ini. Kerana mereka dah kehilangan orang tua tempat bergantung buat selama-lamanya.

Susulan dari tindakan biadap 6 pemandu2 tersebut kelab Myvi yang aktif dilaman web juga memilih memadamkan jejak mereka di maya. Selain itu warga maya kini giat memgesan 5 pemandu MYVI yang melarikan diri selepas berbuat salah.

Lihat ;




Tahu juga takut. Tetapi aku tak fikir warga maya akan berhenti serang pemandu2 MYVI tersebut. Selepas ini wajah dan identiti lengkap mereka pasti akan terbongkar. Tengokla nanti macam mana.