t>

Breaking News

Luahan Sedih Pengantin Yang Menjadi Pelanggan Butik Pengantin SheZact


Apa perasaan korang kalau butik pengantin yang korang dah lantik untuk uruskan semua hal berkaitan pelamin dan makan berhidang tiba-tiba tak buat benda yang korang dah minta walaupun sebelum tu mereka beria-ria setuju dengan semua permintaan-permintaan korang siap kenakan caj yang berlebihan lagi?

Apa perasaan korang kalau tiba-tiba pelamin yang korang tunjukkan sebagai contoh kepada butik pengantin tiba-tiba bertukar menjadi satu pelamin yang korang langsung tak pernah minta atau bayangkan selama neh (pelamin buruk, takde seri?)

Itulah yang dialami oleh salah seorang pengantin kita yang mana meluahkan perasaan sedihnya menerusi di Facebook. Frust kot. Yang dibayangkan lagi, yang dijanjikan lain, yang diminta lagi tapi yang dapat lain. Kalau yang dapat tu makin bagus ke cantik ke apa ke takpe juga. Ini gila punya teruk. Mana tak sakit hati. Korang yang nak berkahwin atau bersanding lepas neh jaga-jaga sikit dengan nama butik yang dah menaya pengantin kita.. kesian siot. Duit berhabis begitu je di hari bahagia takde kenangan yang menggembirakan jiwa..

Baca lah luahan dia kat bawah neh .;

Yang atas tu,,salah 1 contoh pelamin yang saya minta,
Yang bawah tu pelamin yang saya dapat..

1-pelamin jauh sekali,indah khabar dari rupaa, bunga putih tak ada 1 johor katanyaaa.


2-baju nikah perempuan sendat, saya size 46, dier bagi size 42 sebab yg size 42 tu size paling besar katanyaa..


3-baju nikah lelaki besar pulakk bahu jatuh, kate nyaa nak kecikkan tapi tiba masa tak kecikkan pon..


4-accessories nikah katanyaa tertinggal tapi saya pakai accessories berinai punya..


5-baju berinai ok..


6-baju outdoor perempuan, saya minta baju merah cili manik2 putih tapi yang dier bagi baju merah manik ala2 coklat ker ape tak tawu lah kan..


7-baju outdoor lelaki merah maroon so tak same kaler dengan baju saya, dier cari baju kemeja merah cili 1 johor tak ada katanyaaa.. padahal melambak2 kemeja merah kat johor ni..


8-photographer memang termasuk dalam pakej free katanyaa,, tapi saya dapat album kecik yang tak lengkap tanpa gambar pelamin, gambar pelamin semua nyaa tak cantik katanyaa blurr, page 1 ada gambar page 2 dan 3 takde gambar, lain2 ade gambar, tengah2 takde gambar dan belakang ade lah dalam 10 page tak ada gambar (album DIY sama macam saya punya yang ada kat rumah tapi size album saya besar selikit drpd album yang dier bg)


9-payung pengantin pon tak hadooo..


10-bunga tangan sanding pon tak hadoo, yang hado tu saya bawa yang outdoor punye tapi bridal takde pesan ape2, kalau saya tak bawa maknanye time sanding saya tak ada bunga..


11-pendrive saya dapat kosong tak ada gmbar, katanye tersalah bagi penndrive
Tapi saya tak demand nak yang sebiji perfect macam dalam gambar cukup seakan2 dan putih semuaa..


12-mula2 saya nak alas meja potong kek kain sequin dier kata ade, boleh tapi dier pakai meje kecik yg tolak-tolak, OMG..


13-photographer saya pon kene tipu dengan bridal.


Apa pendapat korang?! 


Apa patut buat kalau korang kene macam ni?!


Sekian terima kasih..


#butikpengantinshezact #butikpengantinsheqalbi#shezactenterprise


Sumber.