t>

Breaking News

Individu Dedah Perangai Sebenar Safiey Ilias Yang Semua Orang Patut Tahu Terutamanya Para Wanita!

Safiey Ilias kembali menjadi tumpuan di laman sosial selepas kembali ke perangai lamanya iaitu menjadi pondan. Sebelum ini kisah penghijrahan Safiey Ilias dilaporkan secara berleluasa malahan pernah dijemput ke program TV bagi berkongsikan pengalaman penghijrahannya dari seorang pondan ke lelaki.

Namun itu semua tidak lama apabila Safiey memuatkan gambar terbarunya yang memakai alat solek termasuklah gincu dan skirt pendek.

Dan ini  adalah penulisan salah seorang netizen yang menggunakan nama Faith di Twitter yang mendedahkan perangai sebenar Safiey yang boleh dijadikan iktibar oleh netizens.

Safiey kembali menjadi pondan salah masyarakat?



Menurut Faith, Safiey mahu jadi pondan kerana beliau mahu menjadi pondan. Masyarakat tak harus dipersalahkan.

Safiey tu scammer..







Faith turut berkata Safiey menjual Trenaxamic Acid untuk pemutihan kulit sedangkan ubat itu adalah untuk mencairkan darah. 

Kata Faith lagi disebabkan pengambilan
Trenaxamic Acid juga Safiey juga mengalami sakit dada namun tergamak menjual ubat-ubatan itu kepada orang lain.

Buat produk baru, viral pasal penghijrahan..





Setiap kali ada produk baru, kebetulan ada cerita baru




Safiey sebenarnya tak pernah berubah..




Kata Faith lagi, Safiey sebenarnya menggunakan teknik PR Stunt untuk viral bagi jualan produknya. Cerita penghijrahan adalah salah satu teknik PR stuntnya.

Dan Faith juga menasihati agar Safiey bertanggungjawab atas kemahuan dan tindakannya sendiri. Berhenti menyalahkan orang lain, akhiri Faith di 'thread' berkenaan. - SoZPress.