t>

Breaking News

Maiza VS Waheeda pasal anak?

Lari sikit dari topic kebiasaan saya, yang selalu bercerita pasal politik kali neh saya nak sentuh sket isu maizawati, bekas isteri kepada akhil hayy, yang kini sudah pun berkahwin lain. Masing-masing kini sudah berkeluarga, dan menjalani kehidupan sendiri. Sudah tentu kita fikir bahawa masing2 sudah bahagia dan bebas konflik tapi rupanya tidak, tanggapan tue sebenarnya meleset dan jauh sama sekali. Hakikatnya baru2 neh menerusi laman facebook maizawati, dia telah meluahkan sesuatu yang ada kaitan dengan waheeda. Nampaknya kali neh mereka berperang rebut anak, dulu berperang rebut suami.. tengok gambar bawah neh..



Ameno : Lepas je kes maizawati-waheeda kecoh, tak pepasal ustaz akhil hayy jadi pendiam dan penyepi dalam perjuangan.Teruk juga ustaz dikecam dari pelbagai segi, tak masuk dengan pelbagai kutukan dan hinaan. Cepat sungguh Maiza dapat pengganti kan?

5 ulasan

Anonymous berkata...

maizati mau laki yg bagi dia pakai baju ketat, mekap tebal2, masuk beauty contest. ngan akhil tak merasa la nikmat semua tu

Anonymous berkata...

macam budak2 tak matang...
semakin lama semakin terserlah kebodohan diri...
orang pun boleh menilai pihak mana yang benar, pihak mana yang salah...

Anonymous berkata...

KLAU X TAU CITER DLM KAIN ORG..X PAYAH LAH NAK KUTUK ORANG SANA SINI.BAIK KORG SUMA DIAM AJE...JGN NAK KUTUK ORG SANA SINI..JAGE DIRI SENDIRI DAN RUMAHTGGA BG YG DAH KAWIN..DI LUAR SANA BYK DUGAAN YG MAHA HEBAT..BG YG BLUM KAWIN JADIKN IKTIBAR DAN BERSEDIA TUK HADAPI KEHIDUPAN BERUMAHTGGA..

Anonymous berkata...

bila pegagangan makin rapuh..
mudahnya tonjolkan kejahilan diri..
ragam manusia..

Anonymous berkata...

kawin salah...tak kawin salah... cepat salah..lambat pun salah....