t>

Breaking News

TOLONG!!!!! Perkasa buat lawak gilew!!!!!

Wor.. rupa-rupanya geng2 perkasa buat lawak tadi.. Nak taw tak dowang buat lawak apa? dowang rupanya berhimpun dan berdemo berdekatan dewan perhimpunan cina, jalan maharajalela. Sebenarnya keberadaan Namewee kat dalam dewan tersebut sebab telah terima undangan untuk berdialog atas tajuk 'orang muda, mengapa kamu 'nah'?  Tapi dialog tersebut tak dapat dilangsungkan kerana namewee terpaksa pulang sebab protes dari geng2 perkasa neh.. opsss.. dengar citer si papa gomo pun join sekali tue.. WOW.! Adalah lebih kurang 70 geng2 beruk neh melawak depan dewan tue. Dan cuba teka sapa ketua pelawak tersebut? jeng..3x.. tak lain tak bukan si armand yang gagah perkasa.. (Uwekk) kahkahkah.. lawak dowh.. meh tengok sini gambar-gambar yang aku kutip dari blogger umno.. mereka siap berbangga-bangga-an lagi menceritakan kejayaan protes tersebut.. tah la apa la yang nak dibanggakan pun..aku tak tahu..


Dan nak tahu tak blogger umno menulis macam mana pasal isu neh? Another fitnah la..macam biasa..aku dah printscreen.. baca weh..



Bila beruk melatah.. tue la perumpamaan tepat aku berikan khusus kepada mereka neh.. nak taw kenapa?

1. Tiada tangkapan dibuat langsung, ini disahkan oleh pihak polis sendiri. baca sini dan sini.

2. Sudah tentu isu cina mabuk, tidak timbul.

3. Nak kutuk2 owang babi, nak bakar hidup2..? aik.. cuba fikir bebaik sebelum berbicara macam tue, dia sapa nak bakar anak owang hidup2 tue?apa dia dah lama hidup or dia neh geng2 yg bunuh sosilawati tue?bukanla aku nak membela namewee neh sesangat, tp kalau dah melayu racist bertembung dengan cina racist apa pula kesudahan nya nanti? lebey2 lagi ble video klip nah tue telah diselewengkan sebagai racist, padahal pada sapa2 yang dah tengok vid's tue sedar, ianya tak racist langsung!

4. Nampak? lihat dan tengok dengan jelas, mereka kata mereka melayu, so selagi mereka neh kat atas, selagi tue lar ISLAM kat bawah.. fikirlah para2 pejuang islam, kita kat dunia neh sebab  Allah swt, bukan sebab umno, perkasa or mana2 pemimpin.. mati-hidup kita, milik Allah swt.. so kalau macam neh la perjuangan PERKASA.. dan UMNO. apakah 'relevant' utk di sokong lagi?


5. Soal samada namewee lari ke apa ke, aku tak boleh ulas pasal taktahu, so malas la aku nak memandai2 buat cerita macam dowang tue.. tapi aku tengok gak dalam mana2 berita online.. mmg takde pula sebut macam tue.. hahahahahha..! 

6. Esok keluar tak kat berita buletin utama dan utusan? Mari kita vote.. kahkahkah..!

Ameno : Aku tak boleh terima cara dowang mengutuk2/mencerca kaum lain dengan perkataan 'Babi dan etc..' siap buat muka super impose namewee dengan hidung khinzir lagi tue.. apa AIM dowang sebenarnya?Yang tak tahan tue siap tarok garam dan ajinamoto nak kasi 'sedap cerita' perghh..!

Tiada ulasan