t>

Breaking News

Best ke hina ustaz yang dah meninggal dunia?

Ini lah facebooker yang menghina orang yang telah meninggal dunia. Best ke hina orang yang dah meninggal dunia neh? BEST kot sebab orang yang dah meninggal dunia tak boleh menjawab semula tuduhan2 kepada mereka yang masih hidup. So kesimpulan nya kalau nak hina, hina lah orang yang dah meninggal. syok wooo dapat pahala.. 












Tengok petikan printscreen di atas. Inilah buktinya. Orang yang dah meninggal dunia memang perlu di aibkan. Kalau tak takanlah mereka ramai-ramai aib, fitnah dan caci maki orang yang dah meninggal dunia? Aku confirm sangat-sangatlah mesti dapat pahala bertingkat-tingkat punyalah.. 



Cerita based on fitnah. Tah mana-mana punya nama dia bubuh situ lepas tue mengaku pula guru kepada ustaz ibrahim libya. Heh. Agak-agak korang berapa agaknya umur kepada guru kepada ustaz ibrahim libya.. soalan cepumas neh.. Agak-agak korang boleh tak korang cari ustaz yang dinamakan dalam artikel di atas? Heh..


So kesimpulan nya marilah kita fitnah dan buruk-burukan orang yang dah meninggal dunia. Kita akan beroleh pahala yang sangat banyak dan pasti akan masuk ke syurga. Selagi kerajaan tidak bersihkan nama-nama mereka yang telah meninggal dalam peristiwa memali selagi itulah kami akan fitnah mereka-mereka ini. Heh. Lesen direct dari kerajaan taw. Jangan marah!!


Link mesti baca :
Hina orang mati dapat pahala


Ameno : Tak suka tak apa, tapi tak perlu attack pas sehingga fitnah ustaz ibrahim libya. apakah perasaan ahli keluarga ustaz ibrahim libya jika membaca ini?

6 ulasan

yEb berkata...

ameno, 2 - 3 mnjak ni gmbar tu apsal x leh nk bsar? xnmpk la pe diorang fitnah tu...ak nk jgk pahala..haha

cerana berkata...

baru sthn jagung..ada hati kata tok guru kpd ibrahim libya..aku masa darjah 1 ngaji kt pasti misbah alfalah pun tiap ari jmaat duk lepak kt kubur ibrahim libya..

New Hope berkata...

Salam reformasi,

mohon sokongan pihak tuan untuk linkkan blog kami yang baru dlm perjuangan, bersama tumbangkan BN.

http://harapan-terbaru.blogspot.com/

Farihah Ahmad berkata...

Sumbangan dua individu yg tidak sama...tetapi saya amat tertarik dengan reaksi pemimpin2 tertinggi sehingga ke juak2 bawahan umno(Islam) yg memberi penghargaan dan penghormatan yg cukup tinggi kpd mendiang Tun Dr Lim Chong Eu... tetapi menghina dan mengaibkan Allahyarham tok guru Ibrahim Libya dengan amat teruk sekali ...KETUANAN MELAYU?? bwuekk..,,, termuntah aku...geli tekak~

AmenoWorld berkata...

Okey link hope. tq

Tanpa Nama berkata...

Lebai Yaacob tu mmg prnh ajaq Ust Ibrahim Libya..tp last2 skali Lebai Yaacob tu msuk UMNO..sejak dr tu,Ust Ibrahim Libya tk mgaji teruih ngn Lebai Yaacob..msuk UMNO pdn la dia kata tk SYAHID..