t>

Breaking News

Gambar peluk & seksi fasha sandha..

Aissh pelikla aku tengok segilintir manusia yang cemburukan aksi peluk-peluk fasha sandha neh.. Apsal dorang cemburu yang amat neh? Come on la ini negara demokrasi. Sejak bila berpeluk-peluk kat malaysia neh menjadi satu kesalahan?Heh.. 


Fasha sandha neh bagus taw pasal dia tak pernah hipokrit. Tengok perangai iblis semasa iblis lawan Allah swt. Adakah iblis hipokrit? Iblis juga tak pernah hipokrit!!! Iblis juga jujur melawan Allah swt!! Heh.. tetapi walaupun iblis jujur melawan Allah swt dia tetap akan masuk neraka. Kesian iblis.. sia2 je kejujuran dan ketidakhipkoritan sang iblis terhadap Allah swt tue kan?







Malas aku nak cakap banyak2 dengan spesis mele'is yang tak reti bahasa. tengok bukti printscreen kat bawah neh ;



Tak nampak ke fasha banyak supporters tue? Heh. Semua suka tengok aksi fasha. So jangan jeles lah enh..


Link mesti baca ;


1. Berpeluk dapat pahala 
2. 100 dalil muslim wajib berpelukan

16 ulasan

Anonymous berkata...

agak gile la sokong org seksi..seksi tu kasalahan dlm agama,,bukan boleh ke tak boleh!
adakah kamu samakan fasha sandha dengan iblis?? ish3

+d.O.Y.A.h+ berkata...

haha. suka ameno. sinis gitteww~

Anonymous berkata...

hehehehe aku tak nampak dia samakan fasha dengan iblis. tapi mmg betul apa dia cakap. heheheh iblis juga tak pernah hipokrit. tq ameno ko baru je bg aku ilham biler aku nak berhujah dgn puak2 yg SO SIAL ni. hehehehhe mantap ayat ko. ^_^

Miaa berkata...

style gituu.

Anonymous berkata...

haha..aq suke hujah ko psl iblis tu..
THUMBS UP!

Anonymous berkata...

wow!nice!

warmcherryhouse berkata...

awesome fasha teruskan caramu pedulikan apa org nk kata depe sebenarnya jeles........sampai ke neraka......ur so disgusting......

AmenoWorld berkata...

aku tak pernah samakan dia dengan iblis. cuma bagitau bahawa iblis mmg tak hipokrit ketika dia melawan Allah swt.. siapa lah kita nak tetapkan hukuman buat fasha? mmg dia berani berdepan2 buat perkara yg tak betul.. tetapi kita takde sebab nak tetapkan hukuman juz tegurlah kita kemampuan kita..

PutraRocker berkata...

melayu bodoh

Anonymous berkata...

apala korang ni, biar la dia dgn jln neraka dia sendiri..kubur asing asiang beb, kita belum tentu di tingkat mana...cuma ingatan kpd fasa sanda, kalau tak suka ajaran islam, cari ja agama yg mengalalkan buka2 aurat gitu. membenci kemungkaran dlm ati adala selemalema iman.

Anonymous berkata...

melayu ke fasha ni? buat malu kaum aku je.

Anonymous berkata...

Mamat yg peluk fasha tu anak sapa beb...bekas speaker parlimen...Malaysia takat peluk2 ni nothing everything is halal for this govt...ko nak zina ke judi ke apa saja la yg boleh mendatangkan azab Allah just do it..NIKE..Korang x paham lagi freemason ini la permainan mereka bagi menyambut kedatangan dajjal..so all the monkeys in the entertaiment business is a tools for dajjal..so kena la ada parti2 zina n all berkaitan dgn zina...what to do 1 Malaysia aku bangga...bangga.....bangga.....

alwina berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

ameno. kau pun. tau la post2 kau jenis sarcasm ..tapi bila bercakap tu biar benar sikit. ayat 'kesian kan kat iblis' tu tak patut doe taruk.. Kalau kesian kat iblis maknanya yg tersirat - Allah kejam atau tak adil. Padahal iblis durjana yang durhaka.

okeh.mybe ko tak maksud gitu. Ko kan PANDAI sesaja bila cakap. tapi bagi orang yg tak berapa pandai baca? boleh ambek point kau tu. silap2 ayat tu jadi ayat trend cam "saya pakai baju seksi sbb taknak hipkrit.ni lah diri saya yg sbenar"

ok? aku tegur je,jgn over2 sgt.....

No Name berkata...

satu je aku nak cakap..... admin BODOH... "Kesian iblis.. sia2 je kejujuran dan ketidakhipkoritan sang iblis terhadap Allah swt tue kan?" ko ne kafir ker aper?? X PERCAYA ALLAH... bagus ko ngucap 2 kalimah shahadah !!!

Tanpa Nama berkata...

kepala otak kau x pelik berpeluk pelukkan...kau islam x??bodo la kau..statement bodoh2...