t>

Breaking News

Mari support sejadah bercorak babi.

Owh yeah umat islam moden sekarang tak akan bising hal-hal tipikal macam neh. Kalau setakat sejadah corak babi nak bising-bising sampai memaki segala macam bek tak payah! Solat pun jarang-jarang ada ahti nak memaki pembuat sejadah corak babi. Dasar melayu-kuno-tipikal-muslim. Saya yakin orang yang membuat sejadah neh bertujuan untuk melakukan promosi babi-pun-bersejadah. Yelah, corak-corak kebabian dalam sejadah neh begitu jelas, tak agak-agak lagi dah orang yang buat sejadah neh. Memang dia kempen habis-habisan mempromosikan babi dalam sejadah neh. Berselang-seli corak babi dalam sejadah neh. Murah pula tue harga promosi babi-pun-bersejadah. 3 helai sejadah di jual dalam harga rm10. Heh. Murah. Kalau dapat tahu siapa yang BUAT sejadah neh kan bagus. Sekarang juga aku cari dan shake hand dia. Tanda aku bangga gila lah tengok gambar babi dalam sejadah. 

Dan kepada korang melayu-tipikal-kuno-muslim, cuba fikir siapakah yang menguasai industri penciptaan sejadah di malaysia neh? agak2 kalau dapat informasi tue boleh salurkan kepada aku la. Yelah, takan la bab2 sejadah neh pun bukan-orang-islam yang conquer der.. Heh.. ke orang islam yang buat corak babi neh? WOW.. ini memang membanggakan sekali! Saya mesti puji!

Ameno : OoOoOoOoOooo umat islam marilah kita bersatu dalam ikatan islam. Syarat pertama jangan tinggal solat (pesanan utk diri sendiri)

14 ulasan

Anonymous berkata...

dahsyatnye....org yg jual 2 xprasan ke sjadah 2 bntuk ap ek...emm..

Anonymous berkata...

cam siot je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bangang!!!!!! setan mane punye keje la ni.....

fieda berkata...

lain kali better beli sejadah yg plain.....klu yg ada corak ni jika d perhati lama2 mmg ada macam2 objek....

fairuz sulaiman berkata...

hehehehe aku mahu gelak je... sebab apa...pasal sejadah pun dah jadi isu... kan ley solat di mana sahaja..tanpa sejadah pun OK.. asalkan tempat itu bersih...

*SaBRiNa * berkata...

stuju dgn fieda..dh mcm2 sgt corak nk solat pun jd tak khusyuk.dok tgk lingkaran ,corak, tu sume..hahaha

Hady83 berkata...

Apelah orang melayu ni...terlalu seni sangat..sikit2 tulisan Allah la, Muhamammad la...ini babi pulak...isu crocs yg palsu pun belum setel habis...memang otak kreatif terlampau melayu ni kan?

Melayu xkan sekongkol dengan babi...ditembak mati pun aku pasti xrela makan babi...babi adalah pantang org melayu kot...

Tapi bab solat, aurat, arak, zina, judi...org melayu dah open dah...cuma bab babi je sensitif...

ASP_Nash berkata...

Melayu melayu suka sangat bergaduh hal remeh temeh. babi pun dok melepak dalam sejadah nak ambil berkat. yg x solat 2 bila lagi nak solat?

Kazen berkata...

ape nk jadi laa dgn malaysia arini

Emiliano berkata...

sejadah bercorak2 boleh menjejaskan kushuk dan melalaikan semasa sembahyang!

Anonymous berkata...

Alhamdulillah,aku dikurniakan mata yg kabur n harus guna bantuan cermin mata...bila solat,aku buka cermin mata aku dan semuanya nampak kabur pd tempat ku sujud...alhamdulillah,aku xdapat focus pd corak d sejadah...Alhamdulillah,kabur mbantuku khusyuk dlm solat...

Anonymous berkata...

made in China

Anonymous berkata...

Benda tu kalau terbalikkan baru nampak bentuk babi. Kebetulan saja. Lambang Mcdonalds pun kalau kita terbalikkan ada bentuk Allah.

Anonymous berkata...

aku pernah nampak sejadah ade corak seakan salib...

Anonymous berkata...

semayang je..tutup mata baru khusyuk.sejadah ada babi ke, cicak ke, lipas ke, buaya ke..kalo korang tak khusyuk tak guna gak..wat kecoh jer..