t>

Breaking News

Owh DR. Rozmey aku mencintai mu..

Kelakar pula aku tengok kebangkitan pages anti Dr-Rozmey kat facebook neh. Bukan satu tapi ada tujuh pages yang di tubuhkan untuk anti-Dr Rozmey neh. Tengok printscreen kat bawah neh ;






Kah kah kah.. Kelakar gila!! Sebenarnya aku rasa orang-orang yang buat pages anti dr.rozmey neh dengki. Dengki pasal dorang tak sekaya dan secerdik dr. rozmey. Siyes. Cuba tengok betul-betul apa yang aku nak cakapkan neh..


1. Sapa yang beli product dr. rozmey tue? Korang juga kan?


2. Sapa yang tonton filem dr. rozmey tue? Korang juga kan?


3. Sapa yang popularkan dr. rozmey tue? Korang juga kan?


Kah kah kah.. aku sebenarnya tak kenal sapa dr. rozmey neh, melainkan aku tahu dia adalah pengasas jus mate, product untuk menguruskan berat badan (yang memang aku tak percaya langsung kat product-product macam neh), selain dari itu aku memang tak tahu menahu hal ehwal dr. rozmey neh sehinggalah aku terbaca kat facebook pasal di rozmey neh.. kah kah kah.. lawak gile, dr rozmey suka makan mee pun dowang anti tue.. tengok bawah neh ;






Kah kah kah.. bukan itu sahaja korang boleh tengok poster neh ;




Kah kah kah gila.. apsal ada orang yang benci dr. rozmey neh ? Sepatutnya kita kena benci saiful ramai-ramai bukan si rozmey neh.. kah kah kah fikirlah sket, benci-benci korang pun, korang kenala kasi fakta kenapa korang benci dia kan? Takan lah pasal


1. Pesen rambut


2. Filem 2 alam


3. Berlagak


4. Makan mee



Boleh mencetuskan fenomena kebencian ? Kah kah kah.. lawak gila!! Aku malas nak ulas lebey2 pasal aku pun benci saiful gak.. boleh join sini kalau nak benci saiful macam aku.. kah kah kah TAPI.. aku nak bagitau la.. aku rasa seme neh konspirasi je cuba korang fikir sedalam dalam nya.. mungkin kah

1. Pages yang dicipta untuk anti dr. rozmey adalah page konspirasi untuk mempopularkan lagi dr. rozmey neh? Taktik neh biasanya akan meraih perhatian orang ramai.. siyes

2. So daripada mereka yang tak tahu apa2 filem 2 alam macam aku mesti akan tercari2 info.. mengenai filem 2 alam tue.. bukan kah ini mempercepatkan proses dr. rozmey menjana pendapatan 40 juta? Kah kah kah

3. Dr. Rozmey juga akan mendapat populariti secara tak langsung kesan page2 yang benci dia neh.. mestilah ramai yang nak tahu apa yang dia dah buat sampai ada group untuk benci dia.. kah kah kah 

4. Tapi bila dorang2 yang macam aku baca.. korang benci dia pasal rambutla, pasal mee la, bukan kah orang yang baca akan rasa lawak weh..? Kah kah kah.. silap2 orang akan support dr rozmey tue tak pepasal plak.. kah kah kah..

Tapi dalam banyak2 page yang di tubuhkan untuk anti-rozmey neh, aku cuma sokong satu page je iaitu page ini ;


Page tersebut di tubuhkan sebab mereka telah di blocked oleh admin page dr. rozmey sebab memberikan kritikan dan pandangan berhubung filem terbitan dr. rozmey. Rupa nya orang melayu memamg kuat dengki kah kah kah..

orang melayu dengki tgk orang melayu yang lain berjaya
orang melayu dengki tgk orang melayu yang lain berlagak
orang melayu dengki tgk orang melayu yang lain 'dengki' 
orang melayu juga dengki tgk orang melayu yang lain saling dengki-mendengki

kah kah kah.. hidup melayu! 

Kesimpulan nya kalau korang nak benci dia pun bencilah.. ada aku kesah? Kah kah kah..  Aku tak kesah tapi aku dengki je.. kah kah kah aku takut rozmey lagi popular dari saiful weh.. kah kah kah dah lama gila aku menaikkan populariti saiful neh.. sia2 la jasa2 aku terhadap saiful kalau rozmey lebih di benci oleh orang awam.. kah kah kah.. 

Ameno : Segala perancangan yang menghalang saiful daripada menjadi ikon no 1 dibenci oleh rakyat malaysia akan di 'scam' kah kah kah..

20 ulasan

Nur Areefah berkata...

memang famous beliau ni....

Lau Tze berkata...

cendawan cendawan cendawan cendawan cendawan cendawan cendawan cendawan cendawan

kah kah kah

Anonymous berkata...

WOII, APA KUTUK ORANG MELAYU SENDIRI AH? CIBAI U

Kamil ace[tm] berkata...

haha, mmg meningkat populariti dye ni.. :P

Anonymous berkata...

WAK LU LA...KO CKAP XSERUPA BIKIN LA..KO G SEARCH KAT YOUTUBE TRAILER 2 ALAM NI PASTU KO PIKIR NGOK..ADE KER SMPAI 40 JUTA BAJET..MENGALAHKAN CITER IRONMAN..BUKAN NK DENGKI..SBNARNYA KO NI SDARA ROZMEYKAN..HAHAHAHHA..WAKLUUU..LAIN KALI JGN BELAGAK KLUARKAN KENYATAAN CAM TU..PENGARAH YG DAH LAMA IDUP PON XBRANI NK CKAP LEBIH2..DLM HAL NI BUKAN PASAL DENGKI..TPI KERANA ORG MELAYU MEMANG XSUKE ORG LAIN CKAP TAKBUR..HAHAAHAHH

Anonymous berkata...

ko pun sengal gak.

MK Kimi berkata...

Terasa nk komen plak.sebelum silent reader je...

aku suka post2 ko yg lain, except yg ni. dan aku stuju ngan anonymous atas ni.

benci bukan atas dasar dengki atau xsupport kaum sendiri, tapi benci kerana sikap nya yg berlebih-lebihan, over estimate dll. Sbg org bru dlm industri perfileman, dia ptut lebih merendah diri kerana dia tiada pengalaman dlm industri filem ni.

Hrp dia mpelajari kesilapannya kali ini dan kalau nk produce filem lagi, pentingkan kualiti barulah boleh dpt bjuta2 bukan angan2 melampau bdasarkan filem yg haprak

dari_yang_blur berkata...

Aku baca byk x apa yg ameno cakap ni. ameno suka sangat main bahasa2 dalam. kadang2 post dia membuatkan aku x faham langsung apa yang dia cuba cakapkan. tapi bila aku baca berulang2 kali aku rasa dia nak cakap kalau nak benci dr rozmey bencilah dengan fakta. bkn cacian yg sia2. lagi satu ameno ada cakap pasal dengki mendengki aku paling pening bila dia cakap dengki mendengki 2. apa maksud ko sebenarnya ameno? blh x ko jgn guna bahasa2 dalam? x semua faham apa yg ko cuba nak sampaikan. aku rasa ameno ni pelajar sastera la. tp ko kena ingat, bkn semua org pandai bersastera mcm ko ameno. tajuk tulis sayangkan dr rozmey tapi artikel ko promote link yg benci dr rozmey. ko pun sebahagian dari konspirasi yg nak menjatuhkan dr. rozmey ke ameno? :P

Ameno Selalu Belit2 Macam Ular: berkata...

haha..napaknya AMENO WORLD kena buat kajian dulu sebelum publish konon2 sokong bangsa sendiri ni..tak abes baca surat khabar yek? hehe..

Neoneal_pejuangbebas berkata...

Jgn salah faham.. Bhasa yg d gunakn owner blog.. Kdg-kala sukar d fahami..jika anda seorg yg lmbat pickup..ekeke jgn marah aku pla ye..ekekeke

AMENO WORLD BODOH berkata...

APA POINT KO UTK MENGAJAK ORG BENCI ROZMEY DAN SAIFUL NI AMENO? APA MASALAH KO NI? BODOH SIAK KO

Aku Cendawan Gersang berkata...

Oii......Jangan kutuk cendawan kesayangan aku.

Admin KKBDDDR berkata...

Terima kasih sebab sokong perjuangan page aku di Kami Kena Block Dengan Datuk Doktor Rozmey.. FYI, aku slaku admin page tuh nak ckap gak r yang fenomena nih memang x boleh nak dihentikan kalau orang yang angkuh tuh x mau turun.. Ye la, kami just bertanyakan soalan, ps2 trus kena block.. Aku tnya dia elok-elok - "Dengan Finas cakap 2 Alam dapat 80k untuk hari pertama, tp dR ckp 2 juta. Mana datang lagi 1.92 juta dR?"
Cm2 je soklan aku... Aku rasa boleh kalau nak jawab... Kalau dia delete mungkin aku boleh la buat x kisah, nih block trus aku dari page tuh.. Ala, sial la... Salahkah aku nak kan jawapan yang betul?

ADMIN rock berkata...

hahaha.. terima kasih kerana sokong page akuh...w\huauaau

Ahya Emerald berkata...

hahahah. yezzzaaa. aku pon rse elok bnci saiful dr dr.rozmey. and aku bru je drop by kat page fb yang anti dr.rozmey td. pelik aku. hahaha. and kelakarla page tuh. gegege. mcm tak logik yg psl cndawan tu sume. childish. haha. ala, biar la dia nak belagak ke hape. bukan dia kacau bulu ketiak korang pon. gahahaha. sokong la usahawan melayu sikit. aku rse, dah terguling2 bangsa lain duk gelakkan melayu kite nih. tak abih2 tak puas ati. gagagaga. :)))

Solihin Zubir berkata...

dr rozmey mmg dh jd fenomena skang nie.. hehe..

Anonymous berkata...

KO ni bodoh la ameno..ko igt ko pandai sgt..aku baca suma post ko sblm ni..ko pandai kritik org lain je,tp diri ko 2 cmne??ko 2 bijak sgt ke??dh lengakp sgt ke ngn ilmu2 agama??dh serba perfect ke??aku ckp ni bkn pasal ddr punya post je,tp ttg post2 lain gak..ko pikir la sndri..aku rasa ko ni baghal gak..brani dlm blog ja..kalau btol ko ni penuh ngn fakta n brani suarakn pendapat,g la kuar secara umum..jgn duk melalak cm anjing ja dlm blog ni..

MiZ Rayy berkata...

teruskan usaha... kau punya ayat mmg mantap laa... maksud kau mmg mndlm... hnya org kurg bijak shja yg xkn fhm apa yg kau nk smpaikn....

mohahz berkata...

Anonymous November 23, 2010 11:34 PM ....kau pon melalak mcm anjung gak knp?

Anonymous berkata...

biar la die.. die nak hidup mcm tu..