t>

Breaking News

[Gambar ]: Imam muda musim kedua.

Tadi aku berkesempatan tengok imam muda II di astro aosis. Sepatutnya aku tengok kelmarin. Tapi entah macam mana entah aku rasa malas nak buka tv. Lagipun 5,6 hari neh memang aku dilanda demam kemalasan yang amat. Hehehe..

Barisan calon imam muda pada tahun neh berbeza sket dari tahun lepas. Nak tahu apa yang berbeza? Ada calon imam muda yang pandai gimnastik lah. WOW!. Terkejut aku dengar. Biar betul beb. Tapi tak mustahil. Kat bawah neh gambar calon imam muda musim kedua ;


Dan ini pula nama calon imam muda musim kedua ;

1. Ali Khairudin Haji Abdul Marif, 26 tahun, berasal dari Sabah
2. Mohd Hassan Adli Yahaya @ Yahuza, 26 tahun, berasal dari Perak 
3. Nazrul Izwan Zolkiflee, 26 tahun, berasal dari Johor
4. Wan Najdi Wan Mohd Noh, 20 tahun, berasal dari Selangor
5. Mohd Fakhrurrazi Hussin, 27 tahun, berasal dari Terengganu
6. Ammar Wan Harun, 27 tahun, berasal dari Kedah
7. Mohd Azlan Zulkarnain, 25 tahun, berasal dari Kuala Lumpur
8. Abdul Fattah Riddzwan, 21 tahun, berasal dari Negeri Sembilan
9. Mujahid Suhaimi, 20 tahun, berasal dari Singapura
10. Zulfadli Haji Awang, 24 tahun, berasal dari Brunei Darussalam.
Yang berkaler hijau tue calon imam muda pakatan rakyat. Manakala yang warna ungu tue imam muda yang aku akan support. Hehehe. Aku support dua neh dulu lah. Tengok prestasi. Agak2 kalau ada yang lagi bagus, aku support yang len pula lah. Hehehhe. Aku suka support ikut kecemerlangan.

Dan ini pula facebook  imam muda. Cepat like..


Ada yang dari singapura taw.. 

Sozcyili : Aku tengok peminat af lagi dari imam muda. Apsal hah?