t>

Breaking News

Hot : Luahan artis seksi nurul ain !

Di bawah neh luahan nurul ain berhubung isu gambar seksinya [rujuk sini];

yes, kita ada hak...
ya kita boleh cakap apa kita suka...
yup kita leh bersuara...
betol korang yang terbaik...
la ye lah... memang aku salah...


giler ke aku  xsalah?
giler ke korang xbtol?
giler apa aku tulis cmni?
la, kita ada hak kan??
still... aku bersalah...


tnpa ketahui siapa, mcamana dia, korang dengan bangganya click komen!
nice! betol la xsalah...


tanpa usul periksa korang dengan bangganya mengutuk menghina...
eh! xsalah la...


aku yang salah....
sbb? aku xjadik pelacur tuk crik rezki... baru org xmgata.hmmm


aku yang salah...
sbb? sbb korang kata aku salah? or suka hati akulah?
bangga kan?? ha?
aku bangga?? sbb?? sbb korang??
huh! hidup mati,susah sakit aku, mana korang?? ada yg mghulur bntuan?
apa yang korang tau?? nothing......... and hanya pandai mengata....
biasalah manusia kan... lebih suka tgk kaum dia jatuh dari bangun...


korang xpayah nak bercerita bab agama or soal agama kat sini la eh...
siapa aku nak judge korang an?? sbb bukan korang ditempat aku..
best an ketawakan kesusahan org lain, best kan tgk org lain jahanam??
eh kompom la best, aib aku, maruah aku... korang nak rasa apa kan??
best, best, apa lak x best kan...


syurga neraka, bukan korang yg tentukan...
wow! dasyatnya ilmu agama dia...dia kata t kubur aku berasap ..... huh! bukan di blog gosip artis la tempatnya kalau dalam sangat ilmu agamanya....
yup xsalah nak menasihati... aku hargai...
 malah ada ramai yang dok inbox di fb...
thanks to all of u yg ambil berat n cuba ambil hati.... 
yang faham situasi.... yang lain? argh... g r mati...  


pergh giler kasar ayat minah ni...
dia cakap gi mati?
pergh ini ke nak buat bini??
memang tak la kan,kata korang dalam ati... 


tangan yang dihulurkan sewaktu aku kesusahan adalah tangan yang berhak untuk menentukan kehidupan aku, berhak komen hala tujuku. yang lain, I DON'T CARE!
aku jugak salah?? yelah yelah aku salah... fine... byhlerz...

-cooling down my cooling coil...-

Aku faham dia tertekan. Malas aku nak nilai dia pasal dia, sebab aku pun bukanlah bagus sangat. Boleh jadi dia tak tahu bahawa perlakuan dia tue salah [ bersangka baik]. Tapi malaysia neh ada undang2 bhai. Dengan melepaskan ko tanpa menjalani apa2 hukuman, kami umat islam akan dipandang serong oleh bukan islam.

So aku tetap berpegang kepada pendirian aku bahawa ko harus dihukum walaupun apa pun alasan ko bagi. Nak kata sengaja ke tak sengaja ke apa ke.. aku rasa itu bukan isu. Isu nya disini ko perlu dihukum untuk memastikan ko tak ulangi perbuatan itu lagi dan juga sebagai pengajaran kepada artis2 yang lain.

Aku rasa jalan terbaik untuk ko buat masa neh terimalah hakikat bahawa perbuatan ko tue mmg salah. Dan terimalah bahawa kami akan desak ko untuk dihukum. Tapi bukan pula kami membenci ko. Harap faham. Kami benci perbuatan ko tetapi bukan diri ko. Siapa tahu kelak ko akan menjadi ustazah berjaya suatu hari nanti.. so siapalah kami nak benci ko.. tapi perbuatan ko tue mmg tak boleh diterima. So ko mmg patut dihukum regardless apa jua alasan yang ko bakal berikan.


Gambar atas neh gambar cantik nurul ain yang bertudung molek..

Luahan nurul ain di ambil dari sini

Sozcyili : Nurul ain yang tiada nurul ain buat masakini.

Tiada ulasan