t>

Breaking News

Naemah Di Majalah Mangga.

Ye. Naemah. Nama menarik. Rupa cantik. Body? Taktahu cantik ke tidak. Lue nilai lah sendiri. Btw, perlu ke kita nilai body ini orang? Rasanya tak perlu kot. Lihat gambar bawah neh ;


Motif bergambar nampak dada? Taktahu + tak faham + tak peduli. Tapi menteri yang berkaitan kena peduli + pantau + warning + amek tindakan + batalkan permit.

Aku faham majalah mangga neh majalah seksi. Menasihatkan majalah mangga untuk tukar format penerbitannya dia adalah sukar. Mereka takan makan nasihat. Dan semakin dinasihat, semakin ghairah mereka jual product seks. Entah si naemah neh melayu + islam ke apa ke aku pun dah confused. Nak tuduh lebih2 kang sekali dia bukan org islam hah mampos aku. 

Sebab tue aku cuma nak cakap yang KDN dan rais yatim perlu amek tindakan. Sebelum2 si naemah neh tayang dada pun dah banyak artis buat macam neh kat dalam majalah mangga. Dan mereka2 itu orang islam yang mengaku melayu. Tapi sampai sekarang rais yatim buat derk aje. Aku pun dah hairan memikirkan sikap menteri2 di malaysia. Kenapakah gejala macam neh dorang taknak perangi? Maksud aku kenapa dorang taknak peduli suara2 rakyat khususnya orang islam untuk ban majalah mangga?

Apa kah menteri2 neh ada share ataupun saham dalam majalah mangga? Aku dapat tahu mangga ialah salah satu product utusan.  Utusan pula milik umno. Aku taknak tuduh bukan2. Aku harap pandangan aku silaplah. Tapi kalau dah umno ada kaitan dengan mangga aku rasa memang tak patut. Umno patut hapuskan majalah mangga sebelum mereka diluar sana tahu yang umno menjaja cerita seks kepada rakyat. Harap maklum.

Sozcyili : Mencegah lebih baik dari memerangi. Apabila kamu nampak kemungkaran, kamu kena perangi habis habisan.