t>

Breaking News

KL Gangster 5 juta dalam 3 hari tayangan.


Terbaca paper semalam utusan malaysia melaporkan bahawa kutipan filem untuk kl gangster dah mencecah rm5 juta dalam tempoh 3 hari tayangan bermula 9 jun 2011 yang lepas. Best sangat ke filem neh?

Kalau tengok intro entahlah macam best. Kebetulan nya memang aku minat filem2 aksi macam neh. Tapi dah lama gak aku tak layan filem melayu kat pawagam. Dan mungkin taknak layan kot dalam masa terdekat melainkan filem upin ipin je pasal dah berjanji. Kalau tengok pun mesti tunggu astro ria siarkan. Memang siyes malas bebeno nak pergi pawagam dan tengok filem2 neh. Dengki pun iya juga. Pasal dorang artis kaya raya, duduk rumah besar kereta besar so rasa malas bebeno awak nak berbelanja ke atas orang2 macam neh. Hahahaa.. jangan ikut perangai aku weh.

Tapi mungkin juga filem neh bakal memecahkan keegoan aku memandangkan filem nur kasih gagal memadamkan kedegilan aku selama neh. Entah.. tengok samada aku boleh bertahan ataupun tidak. Ha Ha Ha

Dalam akhbar yang sama turut memaparkan laporan pekida yang mahu menyaman kl gangster disebabkan filem terbabit memecahkan rahsia mereka. Hek eley.. rahsia apa pula? Apa yang berlaku dalam pekida tue dah kira macam pengetahuan umum dah. Dah takde istilah rahsia2 pun. 3 line ka, 2 line ka, ayahanda ka, abg long ka apa ka semua orang tahu. Dia ingat orang2 pekida neh bisu ke? Orang2 pekida sendiri yang dok pong pang pong pang pasal rahsia dorang. Konon nak berlagak dan tunjuk kuat lah tue. Hahaha.. pas neh silap2 aku plak kena saman. Whoo takutnya.

Sebenarnya cakap pasal pekida neh kalau nak tahu tahun lepas orang pekida yang juga ahli umno nak bantai seorang penyokong pr. Ugutan terbabit di tulis dalam fb yang kemudiannya di printscreen. Dorang tue kebetulan geng2 granpa jas salleh. Boleh tanya granpa jas salleh itu kepastian. Ha Ha Ha..

Sozcyili : member granpa jas salleh taknak tumpang saman kl gangster sekali ka?

Tiada ulasan