t>

Breaking News

Ada orang baling telur busuk kat wardina !


Petikan di atas di amek daripada fanpage wardina safiyyah. Nampaknya ada orang nak baling dia dengan telur busuk dalam surau. Hal neh berlaku disebabkan dia menerima jemputan untuk memberikan talk [mungkin juga menyampaikan sesuatu] di dalam surau terbabit. 

Tapi nampaknya jemputan yang diterima itu telah disalahfaham dan disalah anggap oleh segilintir pihak. Hairan aku, kenapa ya nak fikir yang bukan2? Biarlah wardina. Kan dia dah jelaskan bahawa dia tidak terlibat dalam mana2 parti politik. Takan tak boleh bersikap terbuka dalam perkara macam neh?

Lagi satu, bukan kah parti umno di sokong oleh artis2 yang popular macam ct nurhaliza? Siap ada artis yang boleh sembuhkan penyakit orang dengan gelang magnet lagi. Sapa lagi kalau bukan AC MIZAL? So tak berbangga ka ? Tak cukup lagi ka?

Yang kesian nya ada pula orang kutuk2 dia segala bagai konon nya dia takde tauliah lah apa lah. Laa.. kalau benda tue benda baik, dan kita tahu apa salahnya kita sampaikan kepada orang lain? Memang lah kita faham perlu ada tauliah daripada jabatan agama bagi mengekang ajaran islam yang menyeleweng daripada alsunnahwaljamaah, tetapi wardina bukan bagi ceramah bab akidah. So tak nampak relevant kat sini kenapa perlu dipersoalkan bab tauliah mauliah neh.

Lagipun daripada sibuk kutuk2 dan maki hamun wardina neh, ada baiknya korang2 yang lapang tue nasihatkan artis lain yang seksi2 tue. Nak baling telur busuk ke apa ke, patut pada artis2 macam tue [sebenarnya tak elok buat pun]. Bukan dok mengangu artis macam wardina. Give her a break lah weh. Stop chasing her and forcing her to follow your order. Wardina dah dewasa. Dia berhak buat apa2 pun. Laki dia tak marah, korang pula sibuk bagai nak rak. Tah hapa2. Huh.

Sozcyili : Negara demokrasi yang tidak demokratik.

Tiada ulasan