t>

Breaking News

Apek khairul fahmi tengking mak tunang sendiri ka?



Keratan printscreen neh di ambil dari facebook tunang apek. Kalau ikut luahan tunang dia, dia bagitau kat situ yang apek "tinggi suara" dengan mak kandung dia [elia] kat sini.  Sejak2 akhir neh perangai apek pun dah berubah, menurut elia yang juga tunang apek. 

Urmm.. dalam masa yang sama terdapat khabar angin bahawa apek sudah ada awek yang baru. Awek tue pun fuyooo seksi. Tapi lawa lagi elia aku rasa. Tapi kalau apek dah ada awek baru, apa pula status hubungan dia dengan elia? Takan break kot? 

Tak tahu lah kisah tue betul ke tidak. Hopefully benda2 macam neh tak mempengaruhi prestasi apek dalam skuad negeri dan skuad kebangsaan. Tapi kalau nak di ikutkan prestasi apek memang ada sedikit down akhir2 neh. Namun diharap kita jangan buat apa2 pre-judgement kat sini. Memandangkan masalah neh ialah masalah peribadi elia dan apek, eloklah mereka selesaikan sendiri masalah2 yang membabitkan hubungan du hala mereka tue.

Kita disini cukuplah cuma doakan kebahagian kedua2 mereka. Dan bagi mereka yang nak tengok gambar gadis yang dikatakan sebagai awek apek yang baru boleh lihat kat sini. Tapi samada benda neh sahih ke tak sahih, aku taktahu. Itu atas masing2 punya pandangan.


Sozcyili : Jangan buang yang lama.. dah susah senang bersama kan..

Tiada ulasan