t>

Breaking News

[Video Inside] Bapa ugut sembelih anak guna parang.


Kalau tadi pasal bapa kejam yang bunuh ketiga2 anak kecilnya yang neh pula kisah bapa yang hampir2 nak sembelih anak kandung sendiri tetapi berjaya diselamatkan oleh pihak polis. Punca kejadian dikatakan akibat kereta rosak yang kemudian nya terjadi pertengkaran di antara suami isteri sebelum si suami bertindak ganas terhadap salah seorang anak mereka.

Fuhh.. marah punya pasal. Anak jadi mangsa ka? Susah sangat ka nak bersabar? Kereta rosak beb benda biasa je tue. Aku takdelah selalu tapi pernah lah menghadapi keadaan tue sekali. Nak buat macam mana? Dah terkena. Nasib tak baik time tue. Sabar je lah. Macam lah tak boleh settle pas tue sampai sanggup nak sembelih2 anak sendiri pula.

Aku rasa ramai kot dikalangan kita yang pernah berhadapan dengan kereta rosak. Tapi inilah first time aku tengok orang yang bertengkar akibat kereta rosak sehingga nak mencederakan anak sendiri. Semua neh pasal tak boleh kawal kemarahan. Berang tak tentu pasal. Aku paling benci dengan lelaki berang. Siyes cakap. Lelaki berang neh ego dan tak sedar sikit. Sikit2 nak marah. Sikit2 nak marah. Ada sorang sedara aku macam tue. Sudahnya sapa pun tak berani dekat. Mao nya tak. Satgi kena parang sapa nak jawab? Heh.

Sozcyili : Dugaan kecik pun tak boleh sabar.. adeh..

Tiada ulasan