t>

Breaking News

Pelajar lahir anak di tandas sekolah.


Klik sini jika video di atas gagal loading.

Macam2 kes sekarang neh yer. Hari tue remaja ditangkap berzina di hotel murah. Yang terbaru pelajar lahirkan anak di tandas sekolah. Tapi bukanlah nak tuduh dia berzina ke apa. Sebab kita pun taktahu kes sebenarnya macam mana. 

Hopefully pelajar perempuan tue diberikan bimbingan sebaik2nya. Aku rasa pelajar neh masih ada ahti nurani lagi. Sebab apa, selepas dia melahirkan anak, dia kendong bawa masuk anak yang baru lahir ke dalam asrama. Maknanya dia tiada niat nak buang ke apa. At least ada sikap tanggungjawab. Sebab tue rasanya dia neh ada harapan lagi untuk berubah.

Lagisatu walaupun mengandung dia masih ke sekolah dan tinggal di asrama. Aku agak je. Dah dia lahirkan di tandas sekolah. Mestilah dia masih pergi ke sekolah dan duduk di asrama lagi. Tak boleh bayangkan ketika dia melahirkan anak di dalam tandas. Bagaimana agaknya larh kesakitan yang dia tanggung tue kan?

Lagipun kita pun taktahu situasi sebenar kan. Kenapa dia boleh mengandung dan sebagainya. Harap yang baik2 je kat dia. Insya-Allah ruang untuk berubah tue ada. Sama2 kita doakan dia.

Sozcyili : Kena cari jalan bendung masalah moral umat islam neh..

Tiada ulasan