t>

Breaking News

Cool : Taman rumput yang cantik!

Cantiknya taman neh. Rasa macam nak guling2 dalam taman neh. Jatuh 10kali pun takpe. Aku bayangkan taman neh ibarat karpet rumput. Cuba tengok bawah ;





Kebetulan tadi tengah baca pasal blog2 english. Jumpa artikel pasal tempat neh. Cool sangat aku rasa. Nama tempat neh The Château de Marqueyssac. Sebuah istana abad ke 17 yang terletak di negara perancis. Selain daripada menempatkan istana, di kawasan neh ada terletaknya sebuah gereja lambang penyebaran agama kristian yang juga anutan rasmi raja pada ketika itu [kurun ke 17] dan taman yang cantik. 

Landskap taman neh sebenarnya dan diperindahkan oleh kerajaan perancis dari tahun ke tahun. Lakaran asal taman neh sebenarnya berbeza dengan apa yang ada sekarang.


Kalau aku jadi menteri pelancongan ng yen yen tue kan, aku rasa elok aku labur berjuta2 untuk bina taman macam neh. So takde lah orang macam aku susah2 berangan nak berbaring2 atas taman neh kan. Hahahaa... selain dari itu boleh attract pelancong luar pe..

Tapi apakah daya.. aku bukan ng yen yen dan ng yen yen cuma pandai habiskan rm1.8juta untuk updated facebook je..

Sozcyili : sambung berangan2 balik.. landing atas rumput kat taman neh.. 

Tiada ulasan