t>

Breaking News

Senarai contest yang best-best untuk anda.

Dalam bulan neh terlampau banyak contest lah pula. Sampaikan tatau nak catch up mana satu. Yang bestnya contest online neh ada di antaranya mudah2. Maksudnya tak perlu nak purchase apa2 dah boleh join. Sesetengah dari contest tue hanya memerlukan korang like dan follow twitter je. Mudah je kan? 

So kat bawah neh aku nak share senarai contest yang mana aku rasa mudah dan berbaloi untuk korang join. Tak cuba tatau. Kalau ada rezeki mungkin korang boleh menang dalam contest2 neh. Kalau takde rezeki, next time kita join contest lain pula. Hahaha.. okey?

Senarai contest


Contest neh anjuran great estern. Dalam contest neh korang kena pilih 3 destinasi pelancongan yang korang nak lawati dan share pilihan korang dengan kekawan menerusi fb dan twitter. Pengshare ter-ramai dapat hadiah utama. Manakala tempat 4 akan dapat wang tunai tiap2 minggu. Wang tunai bertambah dengan pertambahan minggu.


Contest neh susah sikit nak main. Tapi pada terer main games boleh cuba main sebab dia bagi hadiah gajet yang best2. Macam ipad2 dan samsung galaxy s II. 


Yang neh pada yang suka membaca novel pts. Kalau korang rajin beli buku terbitan pts, pastikan beli buku yang ada cop " bongkar rahsia pts" untuk dapat ipad2 percuma. Rugi lah kalau beli buku pts tapi terlepas peluang masuk contest neh.


Yang neh mungkin akan mengundang salah faham bagi mereka yang tak faham. Sebenarnya neh bukan pertandingan ratu cantik pun. Mungkin korang kena posing atas pentas kot. Hahaha.. dari apa yang aku faham contest neh ialah, hadiahnya kita dapat makeup cantik2 untuk diabadikan dalam satu gambar kenangan. Best juga benda neh. Sekali sekala teringin gak nak jadi lawa macam artis. Muahaha.. Sambil2 tue boleh belajar tips2 kecantikan.  

**sorry neh bukan contest online**


Contest neh sebenarnya sama macam contest says yang lepas. Kiranya dia buat balik lah contest neh. Apa yang korang kena buat ialah share kempen2 non-duit [maksudnya setiap klik tak dapat duit] di fb dan twitter korang. Dan korang berpeluang masuk cabutan bertuah. Ada macam2 hadiah dalam cabutan bertuah neh. Best2. Antaranya samsung galaxy, laptop, wang tunai dan kamera. 

Ada seseorang tue kan siap dapat dua kali lagi hadiahnya. Kebetulannya nama dia keluar dalam cabutan bertuah dua kali. Best kan? Rezeki dia lah tue. Yang neh tak perlu havoc2 sangat sharing segala bagai. Dia bukan kira sapa share banyak or sapa share less. Sebab setiap nama yang naik selalunya macam share less je. Hahaha.. yang sebenarnya bergantung pada rezeki. 


Yang neh korang kena cipta ataupun modify game sukan. Yang neh aku tak join. Hahaah.. tak pandai larh. Tak kreatif pun. Tapi hadiah dia best. Wang tunai ribu2 whoorr.. 


Yang neh bukan contest online. Aku dah review 2,3 kali event dia. Tapi aku tak faham motif dia suruh korang tengok event neh. Mungkin gak dia nak kira jumlah kehadiran ataupun dia nak spot pemenang bertuah dari sana ke. Dalam contest neh korang kena pergi pameran terbaru pasal deco di the curve. Dari sana korang berpeluang memenangi rm30ribu untuk ubah kediaman korang. Ada masa pergilah. 


Yang neh hampir setiap hari dia bagi hadiah. Macam2 hadiah dia bagi. Dari yang sesimple2 hadiah sampai yang sebest2 hadiah. Tak caya? Like dulu lah page dia. Baru korang tahu betul ke salah. 
Hahahaa.. bai.

Sozcyili : Bila lah aku nak menang contest neh hah? Asyik review je.. menang nya tak pernah2 pun.