t>

Breaking News

Gadis cantik marah Ustaz Azhar Idrus.



Nampaknya ada gadis yang dah salah faham tentang isu neh. Lainkali dengarlah betul2 pengisian maksud tersurat dan tersirat yang ingin disampaikan oleh ustaz tue terlebih dahulu wahai para pengkritik. Ia sebenarnya ada maksud yang sangat mendalam.

Betul apa yang dimaksudkan oleh ustaz bahawa halal kalau boifren bawa girlfriend naik motor tetapi bapa kepada girlfriend ada di tengah2. Tak salah. Nak tahu kenapa?

1. Motor hanya boleh bawa dua orang, bukan 3 orang. So fikir sikit macam mana agaknya nak bawa girlfriend dan bapak girlfriend atas motor tue? Nak langgar undang2?

 2. Okey, kata lah nak langgar undang2 gak, so nak ke bapak si girlfriend tue duduk tengah2? Pergi mamposlah ko. Belum jadi menantu dah meroyan, dah jadi menantu lebih teruk gamaknya. Elok reject awal2. Mungkin inilah kata2 yang si boifren dapat kalau dia mengajak bapak si girlfriendnya duduk tengah2 sebab dia nak bawa girlfriend dia.

Ha Ha Ha..

Chill. Ustaz santai bergurau. Korang pun jangan lah stress sangat. Benda neh simple jek. Kalau di fikir memang apa yang disampaikan oleh ustaz itu benar. Ia ada sirat dan sinis. Luaskan pemikiran tue. Toksah nak seriyus sangat geng. Benda kecik. Bai.

Sozcyili : Popular nya Ustaz Azhar Idrus