t>

Breaking News

Inilah banglo baru Khairul Fahmi.


Tahniah apek!

Murah rezeki. Apa pun saat neh apek masih berduka di atas kehilangan adik kandung yang meninggal dunia 3,4 hari lepas akibat deman denggi. Alfatihah untuk arwah. 

Rumah di atas neh ialah gambar rumah baru yang dimiliki oleh khairul fahmi. Ia hadiah dari kerajaan kelantan kepada apek sebab menjadi wira dalam kejayaan malaysia memenangi piala aff suzuki tahun lepas. Ia telah siap dibina sepenuhnya dan belum lagi diserahkan kepada apek secara rasmi.

Idea hadiah rumah banglo neh sepenuhnya datang dari Tuan Guru Nik Aziz bagi menghargai penjaga gol bola sepak kelahiran kelantan neh. Siapa kata main bola tak boleh jadi kaya? Boleh juga. Tapi kena main betul2 larh kan. Baru lah berlumba2 penaja datang dan boleh larh jadi duta sana sini ye tak? [tanpa mengambil kira masalah dalaman FAM. Itu wajib menjadi beban dalam sukan bola sepak].



Semoga selepas neh apek lebih cemerlang dan bebas dari kontroversi2 especially yang berkaitan dengan wanita. Focus pada kerjaya yang semakin memuncak sudahlah yer apek. Jangan hampakan harapan peminat2 anda. Good luck!

Sozcyili : Nak main bola gak lah.. hahah..