t>

Breaking News

Jay Jamalina Minta Maaf Insiden Tersasul Sebut Anwar Sebagai PM.



Berikut di atas ialah permohonan maaf daripada pembaca berita buletin utama tv3 kerana tersasul menyebut nama Anwar Ibrahim sebagai perdana menteri malaysia pada malam semalam. Insiden neh menjadi hangat kerana ia melibat seteru kuat iaitu di antara Najib sebagai perdana menteri sekarang dengan Anwar yang dikatakan sebagai bakal perdana menteri [perdana menteri dalam penantian] malaysia ke 7 andai pakatan rakyat berjaya menggulingkan BN dalam PRU-13 kelak.

Itupun jika keputusan kes liwat esok [9 / 1 / 2012] menyebelahi anwar ibrahim.  Insiden tersebut turut dirakam dan disebarkan menerusi youtube kerana boleh di anggap sebagai detik bersejarah kerana selama neh tv3 yang sering melemparkan fitnah terhadap pr dan dsai boleh pula tersasul menyebut dsai sebagai perdana menteri semalam. 

Lihat video bawah neh ;


Video neh dan insiden neh juga menjadi antara perbualan hangat di kalangan facebookers dan pengguna twitter malaysia selain dari insiden pengawal peribadi wan azizah yang disuntik jarum beracun pada malam semalam.

Harap2 lepas neh jangan pula jay dikenakan apa2 tindakan di atas kejadian neh. Biasalah, benda tidak sengaja, takan nak hukum pula. Agak2lah pun. Lagipun si jay neh dah minta maaf. Maybe gak pasal dia tengok benda neh kecoh di dunia online. Hahaha..

Sumber gambar : mynewshub

Sumber video : kbsb

Sozcyili : Hahahaah... hint kot.