t>

Breaking News

Mahsuhkan undang2 LIWAT di Malaysia - IBAHRI.


Gila ke?

Mahsuh?

Memang korang gila. Dengan membandingkan malaysia dengan negara2 lain, maka meliwat juga harus dimahsuhkan dalam perundangan agar dia boleh selaras dengan piawaian antarabangsa? Hak bersuara? Hak asasi? Demokrasi ? Liwat pun boleh ada hak ? Ini lawak. Betul. Ini betul2 lawak.

Yang dimaksudkan dengan meliwat ialah ;

1. Meliwat suka sama suka <== orang islam dengan orang islam [berzina].

2. Meliwat secara paksa <== orang islam / bukan islam yang meliwat orang lain. 

Yang neh memang lah ada dalam undang2. Nak mahsuhkan neh buat apa? Apa salahnya dengan hal neh? Nak menghalalkan jenayah dan maksiat? Cakap tak guna otak. Yang aku tahu orang bukan islam yang menjalin hubungan hemoseksual memang takde apa2 effect walaupun mungkin ada undang2 yang melarang mereka berbuat demikian.

Ini kerana, bila masa pula jabatan pencegah maksiat pergi serbu dan tahan orang2 bukan islam dalam kes neh? Bila masa?  Ada pernah dengar? Takde kan.

Aku tak faham sangat dengan kehendak IBAHRI neh tapi tindakan mereka neh menyimpang dan ektrem. Yelah, sampai nak menghalalkan apa yang salah, tak ke ekstrem nama nya tue? Benda yang perlu ada, biarkkan sahaja ia ada. Rasanya IBAHRI kena tarik semula statement bodoh dia neh. Betul2 statement yang sangat bodoh dari golongan yang dipercayai cerdik pandai. 

Sozcyili : Halalkan liwat? Gila ka?