t>

Breaking News

Buku Kartun Ini Ajar Budak2 Jadi Gay ? UPDATED!

Adakah neh kerja gila? Mengajar budak2 jadi gay melalui penerbitan buku kartun? Sudah semakin ramai kah orang yang hidup di dunia neh meroyan? Orang yang terbabit dalam penerbitan buku neh ialah orang yang mengalami sakit jiwa yang keterlaluan bagi menghalalkan budaya gay di kalangan masyarakat. 

Lihat bawah neh ;


Gila keji. 

Aku harap buku2 bodoh neh tidak berada dalam pasaran malaysia. Gambar di atas neh dapat dari sorang blogger pro pr. Dia pun dapat di fb. Tatau larh fb rakyat malaysia or fb atau apa tapi kalau sungguh buku neh dah wujud di malaysia memang kena banteras habis-habisan larh jawabnya. 

Mungkin selepas neh buku kartun ajar berzina, jadi lesbian dan macam2 jenayah lain akan diterbitkan. Orang sakit je sanggup buat macam neh. Bodoh !

Sumber : sini 

Updated ;


Menerusi info yang diberikan oleh rakan fb sebentar tadi, buku neh ialah buku yang mengajar budak2 berkenaan pencabulan. Anda boleh lihat keseluruhan isi kandungan buku tersebut disini ==> http://www.collegeclassifieds.com/blog/?p=11

Still tidak mengubah pandangan aku mengenai buku2 seperti neh. Ini ibarat mengajar seks education kepada budak2 sekolah rendah. Niat betul tapi kaedah kurang betul. Apa pun neh budaya barat yang tidak selari dengan cara kita.

Kalau di malaysia lebih baik kita terangkan dengan jelas apa yang budak2 itu perlu tahu bagi mengelak kejadian tersebut. Ini baru cara yang betul. Kartun sebenarnya tidak berapa sesuai digunakan bagi mengajar budak2 apa itu pencabulan terutamanya jalan cerita setiap orang mungkin berbeza2. 

Kan mudah kalau kita ajar direct je. Apa yang mereka patut tahu dan sebagainya.. herm.. pandangan peribadi, anda mungkin ada pandangan yang lain. Terserah!

Sozcyili : Still seram..