t>

Breaking News

Mari ber-rock dengan ayat Allah swt! Lamb Of God is here!

Apa kejadahnya seme neh? Korang faham? Aku tak faham. Adakah surah yang dibaca sebelum permulaan lagu neh ialah sebahagian dari lagu mereka? Siapa mereka neh? Aku haram kenal. Tapi yang aku tak puas ahti satu jek. 

Apa kena mengena surah Ar -Rahman dengan lagu bodoh di bawah neh? Kalau begini mungkin kah akan ada artis lain pula akan petik2 ayat Alquran dan letakkan dalam muzik mereka selepas tue claimed sebagai kebebasan berkarya? Makin bengong dah aku rasa.

Lihat bawah neh ;


 

Video neh di upload pada tahun 2008 lagi. Kes lama rupanya. Tapi tukang upload tak berani buka komen. Mesti teruk kena hentam. Bangang betul lah orang2 yang memainkan ayat2 Allah swt dalam konsert2 seperti neh atas tujuan yang tidak betul. Kalau nak berdakwah ke apa kita boleh consider lagi. Tapi ini kah cara dakwah? Dorang gunakan ayat2 Allah swt untuk berseronok2 dan buat perkara mengarut jek aku tengok.

Alamak geng. Ini bukan band. Ini fack. Orang islam yang minat kumpulan bodoh neh memang bebal. Bai.

Dah alang2 neh.. jom dengar surah Ar-Rahman kat sini. Dan maksudnya pula boleh lihat disini. Jangan dengar dari band bebal kat atas tue pula. 

Sozcyili : Kita tak kaco depa pun.. tapi depa sukaaa kacooo kita..