t>

Breaking News

Video I love You terbaru dari remaja melayu malaysia.

Hai adik2 yang bernama mohammad fyras zaffriee dan me nur wahieda zulhairi yang bertanggungjawab terhadap satu video yang diberikan tajuk i love you di youtube, disini aku nak nasihat sikit. Video tersebut sebenarnya dah famous. Walaupun video asal telah didelete oleh tuan punya badan sendiri tetapi jangan expect penyebaran nya akan terhenti. Selain dari versi copy versi download juga akan disebarkan oleh individu2 tertentu yang dipercayai menyampah dengan penerbitan video terbabit.

Aku taktahu punca ko delete video asal tapi aku percaya ia disebabkan komen2 bukan? Betul? Bersabarlah. Video yang dipercayai sengaja diupload sebab mendekati valentine tue sebenarnya tidak sesuai langsung ditayangkan di public adik2 oi. Tidak sesuai langsung !


Dalam dunia neh bukan ko jek yang bercinta tapi ramai lagi. Nak bercinta ke apa tak perlu lah bersikap seperti neh. Tak perlu gebang 1 dunia. Dari saat ko upload di youtube tue ialah saat ko memang berniat nak hebohkan ia di satu dunia. Kesan daripada perbuatan tersebut, ko kenalah bertanggungjawab. Siapa yang boleh kawal mulut2 pengkomen selepas lihat video tue? Ko? Aku? Kita semua? Sapa pun tak boleh. 

Tambahan pula ada adegan peluk bagai. Aduhai. Wahai adik2 yang masih muda remaja neh. Jika ada orang nasihat, terima lah nasihat cara baik. Jika ada yang mengecam dan menghina maka anggaplah sendiri yang cari pasal dan maafkanlah mereka2 yang mencerca anda. Aku malas nak letak video tersebut kat sini. Tapi memang video tersebut dipercayai bakal meletup macam video cinta tue. Versi edaran lah. Versi asal telah pun di delete. Baru korang tahu bahana youtube macam mana. Haizhh.. budak2. Buat apa pun tak reti nak fikir panjang.
 

Apa pun belajarlah dari kesilapan neh dan jangan sesekali mengulangi ia lagi. Untuk adik2 yang lain juga. Janganlah upload sesuatu seperti neh lagi di youtube. Kalau tak percaya cuba korang buat. Korang tahu fobia tak fobia dengan seme benda neh. Boleh jadi trauma kalau tak reti kawal stress selepas baca komen2 negatif di youtube. Komen pun boleh mentraumakan orang sekarang neh weh. Jangan pandang rendah beb. Bai



Sozcyili : Jangan sambut valentine lah kepada orang2 islam di luar sana..