t>

Breaking News

Betul ke baby neh kena dera?

Jap.

Aku tak faham langsung dengan isu neh. Depa kata bebudak dalam video neh kena dera. Lihat video kat bawah neh terlebih dahulu ;


 

Aku bukan nak menyebelahi mana2 pihak dalam isu neh cuma aku berharap kita boleh dengar penghujahan dari kesemua pihak sebelum membuat apa2 kesimpulan. Kalau boleh elakkan tuduh menuduh tanpa memahami fakta kes.

Mungkin insiden plaster mulut baby tue menimbulkan pertikaian. Yang neh jek pun aku nampak kenapa ia menjadi panas. Kalau ada yang lain aku tak perasan pula. Bagaimana video neh tersebar aku pun tak tahu. Adakah hp budak neh hilang? Kan dah naya diri sendiri bila isu neh terbongkar.

Apa pun lainkali kalau nak hantar anak ke taska, pastikan taska tersebut betul2 mengupah pekerja yang benar2 baik. Kadang2 neh bukan masalah taska tapi masalah kakitangan taska tersebut. Bos dia memang baik, bagi latihan ikut protokol yang ditetapkan namun pekerja2 neh kadangkala tak berdedikasi. Namun still salah bos jugalah kalau tak reti nak jaga pekerja buat apa upah pekerja, betul?

Harapnya ada siasatan lanjut dibuat dalam isu neh. Takmo lah aku nak tuduh2 sesiapa bersalah dalam hal neh tanpa mendengar keterangan dari kesemua pihak. Lepas dah dengar seme masa tue baru boleh buat kesimpulan. Bai.

Sozcyili : Upah jaga budak kat taska mahal beb.