t>

Breaking News

Jawapan Ustaz Azhar Idrus untuk admin Sokerleaks.


Nah.

Amek. Baca dan hadam. Kata suka baca buku agama. Err jap. Bukan sekadar suka malahan lebih banyak membaca buku agama dari orang lain der. Siyes. Pengakuan dari admin sokerleaks sendiri. Bukan aku main tulis der.

Semoga dengan jawapan tersebut boleh lah berhenti memain2kan isu yang sensitif dan langsung takde kena mengena dengan dunia bola sepak. Nak bergurau ka berfalsafah ka apa ka tengok situasi nya. Bukan main langgar jek. Kalau gurau2 pun jangan nak babitkan benda2 yang takde kaitan. Contohnya kes di atas.

Update terbaru admin page dah padam status tersebut dan admin yang buat tue tak minta maaf cuma wakilkan admin lain untuk minta maaf. Aku pun taktahu kenapa begitu tapi kes kira settle lah. 

Tapi kalau ada yang nak bawa ke polis ke skmm ke apa ke tue lain citer arh. Seme tue berlaku disebabkan admin yang tulis status sensitif tue langsung tak rasa bersalah dan bersikap ego sehingga menimbulkan kemarahan orang ramai der. Jadi jika ada yang berkecil ahti memang tak heran. Lue fikirlah sendiri.

Isu asal rujuk sini.

Sozcyili : Apa pun tak boleh kalau dah kaco sensitiviti islam beb..