Breaking News

Laman Rasmi FAM digodam.

Tuanku,

Sudah-sudah lah pegang tapuk FAM tu. Dah 28 tahun dah. Tak cukup kaya lagi ke? Rasanya dah byk dah sponsorship masuk FAM tu.  Bolasepak bukan makin naik, makin merudum ada la. Pepatah Melayu ada mengatakan " Bapak Borek, anak Rintik". Sorang pegang bola, sorang pegang hoki. Result? dua-dua lingkup!!! 

Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!!  Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!! Kami dah fedup!!!

Siapa yang buat kesalahan besar sekarang ni kalau bukan Tuan Presiden sendiri.

Sabar. Jangan nak main marah. Ini bukan ayat aku ye. Ini kenyataan yang dipetik dari laman web FAM yang telah digodam. 

Lihat bawah ;





Adakah pengodam akan dikenakan hukuman? Mari sama2 nantikan apakan reaksi FAM berhubung isu neh kelak.

Kat bawah neh keputusan poll yang dijalankan oleh hacker yang mengodam laman web terbabit ;


Untuk vote klik sini. Errr.. tak kena denda kan?


Hahaha..

Sozcyili : Peffttt....