t>

Breaking News

Mayat Bayi Tanpa Kepala Dalam Takungan Najis

Kes buang bayi lagi.



Tak pasti samada dia terberanak dalam toilet ataupun memang dia buang budak tanpa kepala dalam toilet. Pelik juga macam mana jasad bayi boleh terpisah badan dengan kepala. Apa yang pasti perbuatan neh sangat kejam.

Dah menyampah rasanya baca kes pembuangan bayi tue. Baru2 neh dua mayat bayi ditemui dalam timbunan sampahan dan tempat pelupusan sampah. Ditemui oleh orang awam yang melalui kawasan tersebut. Rujuk sini dan sini. Selang dua hari timbul lagi kes mayat bayi di temui dalam tandas.

Harap2 kes macam neh boleh lah di atasi. Masyarakat pun dah tak boleh terima lagi kes2 seperti neh dimainkan di dada2 akhbar dan media arus perdana. Perlunya hukuman yang keras dan kuat kepada pembuang2 bayi supaya memberikan kesan ketakutan kepada masyarakat luar sana. Terutamanya yang suka sangat melakukan perhubungan luar nikah sehingga mengandung. 

Dah mengandung baru gelabah buang bayi seme. Alasan konon takut tapi time buat tak reti pula takut. Dah pandai buat kenalah pandai bertanggungjawab. Toksah bagi macam2 alasan lah. Kejam betul pelaku2 yang buang bayi neh. Semoga mereka dihukum setimpal dengan perbuatan mereka kepada bayi2 malang yang tidak berdosa neh.

Berita penuh : disini.

Sozcyili : Seram juga lihat gambar lama2..