t>

Breaking News

Kenapa semua orang marah reporter ni?

 

Sila perhatikan video kat atas neh sekejap. Kebanyakkan orang cenderung marah auntie yang marah2 reporter neh. Malahan melayu2 yang belakang auntie neh pun ada yang dituduh2 sebagai barua kepada cina apa seme. Masalahnya kenapa autie neh nak marah2 reporter tersebut? Boleh fikir tak kenapa?

Mesti tak boleh fikir kan? Memang. Aku pun tak boleh fikir kenapa auntie tue marah2. Cuma aku fikir mesti ada sesuatu sebab. Sesuatu itu lah yang menyebabkan dia marah. Aku cakap macam neh sebab kalau diperhatikan, memang ada sesuatu sebab tue larh pendemo2 di unit amal tue seme cakap sesuatu kat dia. 

Perhatikan video di atas betul2 dan sila lihat respon bukan sahaja respon dari auntie tue, malahan respon2 dari orang yang di sekitar tue. Siapa sebenarnya reporter neh dan apa sebenarnya yang dia dah buat sehingga menyebabkan orang rasa marah2 kat situ? Dia reporter dari suratkhabar mana sebenarnya? Ini sebenarnya aku rasa keypoint kenapa auntie tue marah2.

Kalau lah kedua2 pihak boleh jelaskan apa yang sedang berlaku elok juga. Bukan nak bekap sapa2. Samada peserta bersih ataupun wartawan tersebut cuma tidak adil juga kalau kita menilai mereka2 neh tanpa mendengar pandangan kedua2 belah pihak.

Apa pun kata2 wartawan tue bahawa jangan biadap amatlah dipersetujui oleh aku. Dan respon wartawan kepada autie dalam video neh sebenarnya aku dah gelak banyak kali. Tah kenapa aku rasa ia benar2 lucu.

Hahahaha..

Sozcyili : Saya orang islam, saya tinggal disini, isteri saya orang malaysia, jangan biadap.