t>

Breaking News

Ratu Maknyah Taiping.





Belum lagi habis isu tarian tiang kini satu lagi insiden membabitkan negeri perak meletus lagi. Apa yang dah jadi pada orang2 perak sekarang neh? Terlalu banyak budaya2 yang tidak sihat menular. Perlu larh ada pemantauan. Kita tak mahu larh perkara2 macam neh berleluasa. Siyes, ini memalukan.


Baru2 neh menteri pertahanan ada merasmikan satu majlis yang diberikan nama ziarah for peace. Kalau kita tengok event neh memang lah event yang entahlah ada niat yang baik cuma kita rasa pengisian program neh kurang sesuai lah.


Lihat antara banner yang dicapture oleh rakan blogger yang hadiri program tersebut ;




Apa yang memalukan selepas program tue dilancarkan dan dirasmikan oleh menteri pertahanan datuk zahid hamidi, terdapat acara yang mencemarkan imej negeri perak dan umno itu sendiri. Ini bukanlah artikel politik cuma nak bagitau bahawa perkara yang berlaku pada malam tersebut benar2 memalukan dan boleh mencalarkan imej kerajaan dan parti itu sendiri.


Tahu kah anda apa yang berlaku pada malam tersebut ?


1. Sebanyak 126 artis dijemput untuk menghiburkan pengunjung pada malam itu.


2. Antara artis2 yang dijemput ialah sheeda dan ifa radziah.


3. Artis2 neh telah melakukan aksi yang tidak senonoh di atas pentas. Maka ramailah orang bertempik suka tak kurang juga yang mencebik benci.


4. Namun apa yang lebih menjelikkan ialah pertandingan ratu maknyah taiping juga wujud dalam acara tersebut. Apa? Ratu maknyah taiping? Maknyah? Alamak aiii.. kecewanya.


Berharap sesiapa yang ada rakaman mengenai event pada malam tersebut berserta gambar2 especially gambar2 maknyah ketika sedang dipertandingkan pada malam itu boleh larh menyalurkan maklumat dan info kepada aku untuk sebaran. Kita tidak mahu perkara2 seperti neh berleluasa di malaysia. Mungkin atas niat nak bergurau tapi sayangkan gurau tak kena cara.


Lebih kepada nampak macam nak mempromosikan maknyah2 jek neh. Tak perlu lah seme tue. Dalam pada dok pongpang2 benci LGBT macam mana lah menteri umno boleh terasmikan majlis yang menyokong LGBT.. aiihhh macam2 larh sekarang. 


Sumber : rujuk sini.


Sozcyili : Main rasmi dan anjur je.. pengisian program tidak dipantau kot..