t>

Breaking News

Ini iklan jual product atau jual lucah?

Aku ada baca satu blog semalam. Blog tue citer pasal rosmah mansur. Sebab tue larh aku singgah dan baca blog tue semalam. Dan ketika baca blog tue aku tertengok ada satu iklan. Aku faham benda tue iklan. Tapi yang aku tak faham ialah cara ia di iklankan. 

Kalau ko nak jual product apa sekalipun kenapa mesti mendedahkan bahagian2 yang tak sepatutnya ko dedahkan? Yang peliknya syarikat2 neh sibuk sangat pasal product yang dorang jual tue halal apa bagai larh. Tapi..



Tengoklah sendiri cara dorang mengiklankan product dorang ;


Maaf, kena cencor. Lucah. Terjojol habis. 

Bagi aku, kalau ko nak jual product2 begini, jual je larh. Tapi tak perlu letak iklan dengan model seksi apa seme. Lebih2 lagi kalau tengok muka.. ermm cam orang melayu jek. Kalau korang tengok cara product2 mengiklankan product dorang pun memang semacam. Aiyaaa.. memalukan betul larh.

Cuba lah jangan hanya mementingkan product tue jek mesti halal. Cara korang beriklan pun kena lah halal juga. Adoiiiyaiii.. inilah masalahnya bila orang ingat halal hanya pada pemakanan tetapi bukan pada pembawakan. Macam2.