t>

Breaking News

Video bergaduh kelakar2 tersebar.

Aku taknak buat kesimpulan siapa betul siapa salah. Aku tatau jalan cerita sebenar so aku takmo berikan hukuman or buat apa2 penilaian kat sini. Yang aku nak share pandangan aku ialah bab attitude yang memalukan. Siyes. Memalukan.

Aku tatau la punca mereka panas tue apa. Dengar hujah sebelah pihak je sekarang neh. Kata si pengupload video tue lelaki tue mengamok tak pasal2 selepas kena hon. Punca lelaki dalam kereta tue hon dia sebab kereta lelaki tersebut blocked jalan dia. Then dia hon la. Tapi tah camne tetiba jek 2 orang tue mengamok2.

Alahai. Kena hon pun nak panas. Kalau betul la citer tukang upload tue. Memang kelakar siot. Pasal hon pun nak pecahkan kereta orang. Nasib baik dalam kereta kalau luar kereta? Mao mampos kena belasah pasal hal remeh temeh jek pun. Kelakar siot.

Tapi kesahihan cerita dia aku tak berani jamin. Pepandai la lue orang hadam sendiri. Aku takmo sebelah mana2 pihak tapi attitude lelaki yang mengamok tue memang buruk. Dah takde cara baik nak gunakan sangat ka sampai nak ketuk2 kereta orang? Mak budak pun sama. Siap mencarut2 depan anak lagi. Apa la sanggup memalukan diri sendiri. Padahal tahu kena rakam tue. Siap cabar mencabar lagi. Lahaii..

Saksikanlah 2 video kat bawah neh oke ;

Video pertama ;

   

Video kedua ;