t>

Breaking News

Video Budak Melayu Berparti Disebarkan Dengan Bangga.. [VIDEO INSIDE]

Ini bisa mendatangkan kemarahan kepada public facebook neh. Aduhai. Ko nak berparti ke apa sakan sekalipun cover2 la sikit. Pandai makan pandai simpan. Neh dah lah tayang kat orang. Lepas tue expect orang untuk faham ko?

KEPALA BANA apa.

Macam mana orang nak faham ko kalau ko sendiri buat benda yang menimbulkan kemarahan orang? Personally aku takmo campur bab2 akhlak dan akidah orang lain. Better untuk aku uruskan akhlak dan akidah aku sendiri.

Tapi dalam sesetengah kes kadang2 aku macam heran plus pelik. Ko buat benda yang tak betul. Oke. Then ko sengaja paparkan benda tue di wall ko. Apa motif ko? Ko nak orang puji? Atau bashing ko? Ko mesti expect la benda2 gini kan, betul tak?

Yang sebenarnya ko gila kontroversi. Ko tahu la. Bukan tatau pun benda2 yang ko buat tue memang merepek. Ehh ko tahu la benda2 gitu ko tak patut share di facebook ko pun. Ko memang tahu sangat. Tak payah nak bajet tatau, innocent dan tersalah upload la weh.

Getik aku membaca nya. Siyes.

Aku takmo telek iman dan akidah ko. Itu kerja orang yang arif. Aku cuma nak bagitau ko je. Satu benda jek, lain kali fitler dulu apa yang ko patut share di wall. Ko ingat orang yang tegur2 ko bash2 ko seme maksum?

Pui.

Sapa pun tak maksum beb.

Tapi at least kami kalau buat salah, kami sorok2kan. Takde la nak pergi jaja kat satu dunia macam ko. Dah jadi macam neh ko nak salahkan public opinion pula? Dah tak payah.. salahkan je diri ko tue dulu oke. Bai.