t>

Breaking News

Identiti Sebenar Isteri Ketiga Ustaz Azhar Idrus Tersebar.

Dua hari. 


Selama dua hari di facebook telah berlakunya peperangan maya pasal perkahwinan Ustaz Azhar Idrus. Orang yang berkahwin tue rilex je. Tapi pro kepada perkahwinan Ustaz Azhar Idrus dan pro kepada err bukan menentang perkahwinan tersebut tetapi.. mempersoalkan tindakan dan kewajaran perkahwinan Ustaz Azhar Idrus.. bertukar2 pendapat dan ada juga di antara mereka BERTEKAK sesama sendiri..

HEHEHE.

Aku takmo campur. Aku pun tak join mana2 pihak. Cuma aku melihat kedua2 pihak ada rasional masing2. Bukan membuta tuli buat isu la. Nampaknya Ustaz Azhar Idrus neh memang ada aura dan impaknya yang tersendiri kaw. Semua tindakan dan kata2 dia menghasilkan pelbagai komen dan reaksi. Dia neh bukan artis. Tapi USTAZ. Ustaz selalunya tak popular. Tapi dia neh popular betul. Memang sensasi. Ada sesuatu yang dari dia yang sesiapa nak popular kena belajar dan selidik. Apa aura yang dia ada sehingga ramai tertarik nak mengkaji dan menilai kebanyakkan perbuatan dia.

HAHAHAHAHAHAHA.

Berikut adalah biodata isteri ketiga dia, yang juga isteri terkini. Kuota masih ada. 1 lagi. Isteri ketiga ialah anak dara trang trang trang you. Jangan jeles.

Nama : Izyan
Umur : 27 tahun
Asal : Bandar Pagoh, Muar, Johor
Tempat Menetap : Keramat Permai AU1, Hulu Klang, Gombak.
Lain-Lain : Anak saudara kepada Tuan Hj. Omar bin Tahar


Tahniah. 

Orang kampung Muhyiddin Yasin rupanya.

Semoga berbahagia la hingga ke akhir hayat.