t>

Breaking News

ABIM Dedah Khalid Ismath Penganut Syiah.

Aha.


Kira glamer gak budak neh. Sampaikan ABIM pun buat artikel pasal dia. Baru2 neh dalam kemaskini terbaru di website ABIM Melaka ada mengupdate satu artikel mengenai Khalid Ismath yang juga merupakan seorang aktivis pakatan rakyat.

Menurut ABIM Melaka, mereka bukanlah berniat mahu mendedahkan aib Khalid Ismath, tetapi sekadar mengingatkan kepada mereka2 di luar sana akan bahaya syiah yang dibawa oleh Khalid Ismath di samping menyedarkan masyarakat akan pegangan akidah sebenar oleh si Khalid Ismath neh.

Hehe.

Sebab tue aku setuju. Aku setuju bila ada member2 yang bagi pendapat bahawa nya kita perlu menberikan kelonggaran kepada pengikut syiah untuk mengakui bahawa mereka itu penganut syiah. Maksudnya kat sini kalau mereka penganut syiah maka ko akan tahu.. so senang la untuk apa2. Neh nak mengaku syiah pun tak boleh. So bila kita sendiri tatau siapa syiah siapa tak syiah kan lebih rumit? Better la beri kelonggaran kepada penganut2 syiah untuk mengakui bahawa mereka tue syiah...

Jangan fikir negatif sangat.

Lebih senang mereka dikenali kan lebih senang kita nak buat apa2 yang patut. Kalau mereka tersorok, susah nak dikenalpasti, itu kan lebih payah..

Renungkan oke.

Penulisan oleh ABIM Melaka kat sini ==> http://abimmelakabandar.blogspot.com/2012/02/awas-bahaya-syiah-yang-dibawa-oleh.html