t>

Breaking News

Utusan Free Pun Orang Tidak Mahu..

Kesian nya Utusan.

Taraf mereka seperti melukut di tepi gantang. Bagi percuma pun belum tentu orang nak amek dan baca. Inila masalahnya bila mereka sendiri memilih untuk mencemarkan kredibliti mereka sendiri dengan menyebarkan citer2 berbaur fitnah dan hasutan. Sebab tue golongan akademik dan cerdik, anak2 muda, tolak UTUSAN.

Nak kata mereka sokong PAKATAN RAKYAT ke?

Jangan salah faham. Menolak pembohongan UTUSAN tak menjadikan mereka PRO PR pun. Ia cuma melambangkan pendirian mereka yang tak sokong citer2 pembohongan yang dilemparkan oleh Utusan. Tak bermakna bila mereka tolak UTUSAN, mereka layan HARAKAH dan SUARA KEADILAN apa bagai. Jangan ada persepsi yang karut seperti itu.


The Malaysia Insider melaporkan bahawa ;
Akhbar milik Umno, Utusan Malaysia tidak menjadi pilihan hari ini kepada tetamu yang hadir pada Majlis Pemerkasaan Ekonomi Bumiputera 2013 walaupun ianya diberikan secara percuma.
Majlis yang diadakan di Universiti Teknologi Mara (UiTM) itu mula dibanjiri pengunjung seawal 7 pagi lagi namun setelah jam 5 petang, kira-kira 2,000 naskhah masih tidak diambil pengunjung.

Rujukan : http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/utusan-tak-jadi-pilihan-walau-diedar-percuma

Dah berapa banyak kali nasihat dilemparkan kepada UTUSAN? Muhasabah la diri sebelum melingkup. Fikirkan sama mereka2 yang mencari makan dengan UTUSAN tue. Fikirkan periuk nasi mereka sama. Ubahlah pendekatan. Ke nak tunggu meranap dan terkubur? 

Yang lebih teruk UTUSAN kini hidup berdasarkan bailout dari wang pembayar cukai jek. Seperti yang NAJIB sendiri tekankan baru2 ini. Kerajaan perlu terus membeli iklan dalam paper UTUSAN. Sebab UTUSAN boleh terus hidup dengan ruangan IKLAN tersebut. Tanpa IKLAN utusan dan lama TERKUBUR dek fitnah yang keterlaluan banyaknya.

Yang ruginya rakyat. Tak pasal2 kena bailout UTUSAN. Sudah la menfitnah rakyat, lepas tue rakyat juga yang kena tanggung kos operasi Utusan untuk membolehkannya terus hidup.

Cukup2 la tu UTUSAN. Kalau reti malu, kalau ada maruah, jangan hidup dengan wang pembayar cukai, kalau ingat kembali, kata2 ini, jangan mengigit tangan yang memberi kamu makan. Ingatla, yang beri kamu makan sekarang ialah wang pembayar cukai, tanpa pembayar cukai, kamu dah lama berkubur tanpa batu nesan.