t>

Breaking News

Dan Hantu2 Pun Mengamok Mahu Saman Malu Kepada Izzat - SKMM Siasat Penyebar Citer Palsu


Izzat tue ada facebook ke takde? Kalau la budak Izzat dan awek dia ada facebook meh la sini sekejap. Aku bukan nak lempang2 korang berdua. Jauh sekali nak pijak2 korang. Aku pun tatau la betul ke tak betul yang depa dok kata korang berdua nak beromen ke apa jadah kat villa tue cuma aku sangka baik aje la kan. Katakan la itu hanya alasan kelam kabut yang member ko dapat bagi sebab nak cover lokasi sebenar ko iaitu berada di rumah awek ko.

BTW, Izzat, awek ko tue ada family ke takde? Kalau dia ada family, apa jadahnya depa relax aje anak dara bawa balik anak jantan hah?

Ke lebih baik dating depan mata dari dating jauh dari mata family? Ada betulnya juga benda neh. Kalau anak2 dating jauh dari mata macam2 benda boleh jadi, so alang2 nak dating, dating aje depan mata. Dalam rumah pun dalam rumah la. Janji ada ramai2 dan tak boleh buat maksiat, begitu ke?

Kes Izzat neh telah mendidik aku beberapa perkara sebenarnya. Dan aku percaya bukan aku aje bahkan ramai orang di luar sana. Yang mana wujudnya sekumpulan manusia yang suka mempercayai benda khurafat lagi tahyul. Bahkan lebih BODOH, memaparkan KEBODOHAN tue di alam maya.

Lihat antara kebodohan yang terpapar ;




Haha.

Ko pergi sebar benda mengarut neh untuk wujudkan keadaan apa? Wujudkan keadaan yang sekumpulan hantu dah bangkit untuk menculik manusia dan Malaysia kini berada di ancam bahaya kerana hantu2 nak datang culik korang?

Inila masalahnya bila tengok terlalu banyak citer hantu melayu sampai pemikiran pun dah jadi serupa hapa. Hantu la sangat. Lainkali masa tengok citer hantu fahamkan dulu betul2. Citer2 tue seme rekaan dengan tujuan hiburan. Sambil2 bagi korang berhibur sambil2 pihak2 yang terlibat dalam industri tersebut membina kekayaan peribadi.

Arwah Nabila tolong kepala bana kau.

Aku rasa Izzat yang pada awalnya tadi saspen nak MAMPOS sebab aku panggil dia, mesti sekarang dia terloncat2 sebab KELAKAR NAK MAMPOS orang kaitkan kehilangan dia dengan Nabila mana tah.

Dan si Izzat neh kalau aku nak cop dia si anak derhaka pun tak salah rasanya. Sudah la keluar rumah tak bagitau mak. Tak bagitau family sendiri. Main keluar aje. Tak fikir kot dia macam mana mak dia mengandungkan dia, beranak kan dia, jaga dia dari kecik sampai besar. Dah reti berjalan, dah reti membaca, cerdik sikit bercakap terus nak melawan orang tua sendiri. Sekali aku pijak 2,3 kali mao semput ko terus Izzat.

Pasal dia satu Malaysia dok saspen. Sampai ada group2 yang meroyan ingat ko betul2 hilang kena culik dengan hantu. Rupa2nya lepak rumah awek, tapi tak kabo pada mak sendiri. Memang dasar anak biadap. Meh sini Izzat kalau ko berani meh hulur2 muka ko. Dapat lempang ko sekali pun jadi la. Buat hilang geram aku.

Haha.

Dan disebabkan itu bersedia la korang semua. Yang dok fitnah2 hantu la arwah Nabila la apa jadahla.. hantu2 akan bangkit bersatu dan melawan penindasan yang depa dapat selama neh. Asyik kena tuduh2 aje. Dalam filem kena tuduh. Luar filem kena tuduh. Dah macam takde orang lain. Semua salah hantu. Sikit2 salah hantu. Apa benda2 yang manusia buat, tetiba hantu pula dapat nama. Apa kejadahnya semua itu? Tunggu surat saman sampai depan rumah ko Izzat. Dan rumah2 orang yang dok fitnah hantu tue. Tunggu dan lihat la nanti.


Wakaka..