t>

Breaking News

Logo BN Punca Bantuan Lewat Untuk Mangsa Banjir?

Beb.

Gambar neh bersepah kat internet dah. Bersepah2 di media sosial. Nak tahu gambar apa? Korang tengok dulu gambar neh weh ;


Yang dorang sebut2kan di media sosial ;

1. Ini barang2an untuk mangsa banjir.

2. Barangan2 untuk mangsa banjir siap dicop dengan logo BN bagai apa dulu..

3. Persoalan nya, ini kan bantuan untuk mangsa2 banjir

4. Ini juga bermaksud kerajaan gunakan peruntukkan dari dana awam = wang kerajaan = wang rakyat Malaysia tanpa kira parti untuk menyediakan dan mengagih2kan bantuan kepada mereka2 yang memerlukan. Bukan guna wang tabungan dari BN. 

5. Maka apa rasionalnya bantuan untuk mangsa banjir dicop dengan logo BN?

6. Ini namanya salah guna kuasa, salah guna wang, salah guna kepentingan rakyat dengan tujuan mempolitikkan insiden bencana alam untuk mendapat millage politik.

7. Perkara seperti ini tidak boleh dibiarkan langsung.. 

Oleh kerana dah ramai orang sebarkan benda neh, adalah amat wajar untuk pemimpin2 kita menjawab. Adakah benar perkara ini? Adakah benar barangan2 untuk mangsa banjir dicop dan dilabelkan dengan logo BN? Adakah gambar ini merujuk kepada bantuan2 untuk mangsa banjir? Apakah perlu untuk meletakkan logo2 BN? Adakah logo2 BN punca bantuan untuk mangsa banjir lewat tiba? Menteri perlu jawab. Aku takmo bermain dengan spekulasi sana sini. Aku nak dengar fakta saja. Jika benar la ini bantuan untuk mangsa2 banjir, maaf cakapla, kerajaan ini memang layak dapat maki. 

Kita sama2 tunggukan penjelasan dari mereka2 yang terbabit.

Bai.