t>

Breaking News

Ustaz Kazim Elias Tolak Lantikkan Ahli MT UMNO.

WOWW

Tolak perlantikkan la pula. UKE sedar agaknya. Dia tetap tak boleh masuk dan duduk dalam UMNO. Dia sayangkan diri dia. Bagus, bagus. Jangan masuk dan duduk dalam UMNO, UKE. Kalau boleh jangan sesekali duduk secara rasmi dalam parti tersebut. Parti tersebut telah banyak kali merosakkan alim ulama.

Walaupun UKE bias dan tidak favor kepada PR bahkan racist tetapi tetap lebih baik jika dia duduk luar dari parti UMNO. Lama kelamaan pemikiran UKE boleh diubah jika adakan dialog demi dialog. Ini kerana jika dia duduk dalam UMNO, pemikiran dia mungkin terhasut sedikit demi sedikit dan akhirnya menangkan UMNO gunakan hujah2 AGAMA seperti yang dibuat oleh UFB sekarang neh. Habis rosak dan ranap. Kesian tengok dia semakin jauh terhasut dengan permainan UMNO..

Baca ;

Penceramah bebas Mohammad Kazim Elias atau lebih dikenali sebagai Ustaz Kazim mengumumkan menolak pelantikan beliau sebagai ahli majlis tertinggi Umno.

Pengumuman tersebut dibuat beliau di hadapan kira-kira 2,000 hadirin dalam program ceramah agama di Taman Ria, di Sungai Petani, malam tadi, lapor Utusan Malaysia.

Apa pun diharapkan penolakkan ini dibuat dengan tegas dan konsisten. Jangan pula lepas neh tetiba terima balik. Mula2 terima, lepas tue tolak, lepas tue kalau terima balik.. ah memang kena sindir kaw2 la lepas neh. Moga2 UKE nasihatkan UMNO dari luar. Tak payah susah payah masuk dalam. UMNO walaupun UKE kini seolah2 berjiwa UMNO..

Hahah..