t>

Breaking News

Anak Rosmah Ada Rumah Mewah Lain Rupanya..

Hebat.

Dia neh boleh di ibaratkan kaya ekpress. Takde ribut, takde taufan, tahu2 aje dah menjadi orang kaya. Mula2 dia beli rumah mewah di LA. Then orang kata dia mampu beli rumah mewah disebabkan kerjaya dia. Hasil semakan Rafizi, seseorang yang berkerjaya seperti Riza tidak akan mampu beli rumah mewah secepat itu melainkan ada sesuatu yang tersembunyik. Sudah la buat filem mahal2 yang bajetnya tah dari mana datangnya.

RM326juta bukan satu angka yang kecik.

Besar tue.

Mana dia dapat wang?

Rumah mewah + gaya hidup mewah + filem Hollywood (lucah).

Tak rasa pelik ka kita? Kalau pengarah2 lain, artis2 lain, kita tahu cerita turun naik mereka sebab cerita2 mereka sentiasa di paparkan. Berbeza dengan Riza. Kita tahu2 aje dia dah terkenal + kaya. Cerita sebelum dia kaya mana ada. Tak rasa pelik ka? Takde, disebabkan ia tak diceritakan atau memang tak diceritakan sebab tak wujud???

HAHAHA..

Lihat laporan terbaru mengenai anak Rosmah Mansur kat bawah. Dia rupanya ada rumah mewah yang lain. Dah ada dua la kiranya neh. Cuma yang neh dia beli dulu sebelum di LA tue. Yang ini tahun 2010. Masa tue dia apa? Tak mungkin hasil kutipan filem TWOWS = The Wolf Of Wall Streets.

2010. Setahun selepas Najib menjadi PM kannnnnnnn?
HAHAHAHAHA..

Lue fikirlah sendiri.