t>

Breaking News

WOW - Anak Sultan Brunei Bayar Mariah Carey Mahal2 £1 juta Untuk Buat Persembahan !!!

Itulah yang dilaporkan oleh beberapa portal2 berita antarabangsa sejak beberapa hari neh. Antara portal berita yang melaporkan perkara tersebut ;


Sebelum buat persembahan untuk anak Sultan Brunei, Prince Azim yang berusia 31 tahun ini, Mariah Carey dilaporkan telah membuat persembahan di majlis Presiden Angola. Angola baru2 neh terkenal disebabkan ;

1. Menutup beberapa buah masjid.

2. Membakar Alquran.

3. Memusnahkan masjid.

4. Mengamalkan diskriminasi terlampau terhadap penganut Islam.

Rujuk antara petikan berita mengenai insiden tersebut disini.

Perkara ini berlaku disebabkan kerajaan Angola telah memutuskan untuk mengharamkan ajaran Islam di negara tersebut. Kalau nak tahu beberapa blog yang turut melaporkan mengenai insiden tersebut yang berlaku sekitar Nov 2013, tiba2 dah menghilangkan artikel masing2. Yang ada hanyalah portal2 berita antarabangsa yang terkemuka. Mungkin kerana laporan mereka lebih terbuka kot. Dan mungkin ada tangan2 tersembunyi yang cuba membersihkan imej presiden kejam itu.

Berbalik kepada tajuk asal. Dalam laporan DailyMail menyebut ;

1. Anak Sultan Brunei dilabelkan sebagai playboy. Mungkin kerana ada skandal dengan banyak wanita..

2. Anak Sultan Brunei membayar Mariah sebanyak $1.5 million..

3. Mariah Carey dan anak Sultan Brunei sebenarnya berkawan dan saling berhubung antara satu sama lain..

4. Majlis tersebut telah diadakan di London, di sebuah hotel terkemuka 5 bintang.

5. Mariah Carey diterbangkan dari US melalui jet peribadi dan ditempatkan di sebuah SUITE MEWAH yang mana kadarnya sewaan semalam nya ialah £5,000.  

6. Jurucakap Mariah Carey mengesahkan bahawa memang Mariah Carey ada buat persembahan di parti anjuran Prince Azim tetapi tidak mengesahkan jumlah bayaran yang diterima. Pun begitu andaikata Mariah Carey dibayar sebanyak 1m pound sterling sekalipun, bayaran itu masih di anggap murah bagi penyanyi seperti Mariah Carey.

Perghhh..

Bapak gila senang Mariah Carey buat duit. Dan bapa gila kaya anak Sultan Brunei neh. Takde ke rasa pelik bila kawan ko slumber gila buat persembahan untuk presiden yang haramkan Islam di negara yang ditadbirnya? Dan tak rasa ke yang ko tak sepatutnya bayar kawan ko yang tak peka langsung dengan sentimen ko yang menganuti Islam, Prince Azim?

HAHAHAHA..

Taktau la aku nak cakap apa. Cakap lebih2 kang jadi lain pula. Cara hidup orang2 kaya neh mana nak sama dengan cara hidup aku. Tengok je la dari jauh..

HAHAHAHA..