t>

Breaking News

Luahan Isteri Saiful Bukhari Azlan.


“Sedih suami saya maka sedihlah saya. Gembira suami saya begitu juga saya. Syukur dakwaan suami saya didengar dan diadili sewajarnya.

“Yang pasti, saya lega apabila Mahkamah Persekutuan mengesahkan dakwaan suami saya itu benar dan beliau seorang saksi 'credible'.

“Perjalanan kami masih jauh. Walaupun ada kesukaran dalam kami mencari rezeki, berurusan dengan orang, kami percaya Allah tidak akan menzalimi hambaNya. Apa yang penting kini adalah untuk kami ke hadapan meneruskan hidup.

“Terima kasih kepada seluruh keluarga kami, sahabat, rakan media, sahabat blogger, rakyat Malaysia yang ikhlas menyokong perjuangan suami saya Saiful Bukhari Azlan, Allah sahaja mampu membalasnya.”

Daripada Facebook Sue Megat Deraman. -HM

Hmm.. aku nak tanya si Sue neh. Apa ko nak jawab bila anak ko tanya, mak betul ke abah kena liwat dan minum air kopi dan makan karipap selepas di liwat oleh seseorang macam yang kawan orang sebut kat sekolah? Mak, betul ke kawan orang kata abah tahan berak untuk simpan bukti dua hari dan tak laju2 report kat balai polis selepas diliwat? Mak, betul ke kawan orang bagitau yang abah ada tanda kat dahi untuk nampak seolah2 abah alim tak tinggal solat semasa kes liwat mula2 kecoh dan tanda tue semakin lama semakin hilang lama kelamaan.. mak betul ke itu.. makk betul ke ini.. mak orang baca kat internet.. mak orang baca blog.. blablabala..

Apa ko nak jawab bila anak ko dah besar, boleh bercakap, boleh berfikir dan mula tanya macam2 Sue..

Tue je aku nak tanya..

Kbai.