t>

Breaking News

Bayi 4 Bulan Patah Peha, Kenapa Kejam Sangat Kau Pengasuh..

Bayi kecil berusia 4 bulan patah kedua pehanya dan mungkin tidak dapat berjalan dengan sempurna seperti kanak-kanak lainnya. Itulah diagnosis doktor ketika memeriksa kecederaan bayi lelaki yang dipercayai menjadi mangsa kekejaman pengasuhnya.
Perkara itu dikongsikan oleh bapa saudara kepada mangsa yang menulis di facebooknya pada ahad lepas.
Gambar - Cikgu Jie
Dikenali dengan nama Cikgu Jie, beliau meluahkan kesedihan berikutan tindakan pengasuh yang mencederakan anak saudaranya yang baru memasuki usia 4 bulan. 
Malahan beliau juga meminta bantuan untuk tindakan guaman bagi membawa pihak berkenaan ke muka pengadilan.
"Kejamnya. Anak sedara ambo baru saje berusia 4 BULAN tapi diperlakukan dengan penuh kejam sehingga LEBAM MUKA dan PATAH PAHA!
Tidak dapat dibayangkan apa yang dilalui oleh bayi ini sehingga patah paha. Apa salah bayi yang baru mengenal dunia 4 bulan???? Menangis dari petang sampai ke malam sehingga tiada suara.
Cuba merayu-rayu tanpa suara.... 
Cuba mengharapkan pertolongan umi dan abinya...
Sehingga kakinya membengkak kebiruan...
Akhirnya Dr sahkan paha anak kecil ini patah dua!
Azabnya ya Allahhhhh....
Mohon sahabat-sahabat semua mendoakan kesembuhan anak sdara ambo. Sihat seperti sedikala walaupun Doktor yang merawat bayi memberitahu kemungkinan bayi ini tidak boleh berjalan sempurna seperti kanak-kanak lain
Mohon doa semua ðŸ˜ž.
Mohon pertolongan sahabat yang kenal peguam yang boleh memberi khidmat ikhlas yang boleh membawa kes ini ke hadapan demi masa depan anak kecil yang tidak berdosa ini boleh hubungi ambo sendiri Cekgu Jie . Moga ada keadilan untuk mangsa.
Kes ini telah dilaporkan kepada pihak polis. Diharapkan pihak polis dapat melakukan siasatan seadilnya dan mendakwa P yang tidak berhati perut ini!
Ingtan untuk ibu bapa di luar sana. Berhati-hatilah dengan pengasuh anak anda. Selidiklah pengasuh anak anda sebaik-baiknya. Berhati-hatilah dengan sandiwara baik dihadapan kita tapi di belakang dialah syaitan bertopengkan manusia," katanya dalam satu kenyataan di Facebook.